Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شیراز در دویست‌و‌بیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز از افزوده‌شدن ۱۳۰دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌و‌نقل‌درون‌شهری شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فارس، علیرضا پاک‌فطرت با بیان اینکه تصویب طرح افزوده‌شدن ۲۸۵ دستگاه اتوبوس با امکانات ویژه معلولان و سالمندان دو‌سال‌و‌نیم پیش به تصویب رسید، عنوان کرد: از آنجا که تأکید طرح مورد نظر بر استفاده سالمندان و معلولان از وسایل نقلیه عمومی بوده و به‌دلیل نبود اتوبوس‌هایی با امکانات ویژه، برای نخستین بار شهرداری شیراز سفارش ساخت این اتوبوس‌ها را ارائه کرد که در فاز اول ۱۳۰ دستگاه اتوبوس شماره‌گذاری‌شده و به ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه حوزه معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز در عرصه کاهش ترافیک و تصادفات الگوی کشور است، افزود: آمار تصادفات منجر به فوت در کشور ۷درصد افزایش یافته و این در حالی است که آمار در شیراز حاکی از کاهش ۲۲درصدی تصادفات منجر به فوت است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد

حسن موحدیان روز دوشنبه در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با نهایی شدن قرارداد خرید ۵۹ دستگاه اتوبوس، ماهیانه حدود ۱۵ دستگاه به ناوگان اتوبوسرانی مشهد افزوده می شود.

وی اضافه کرد: قرارداد خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز به زودی برای مشهد محقق می شود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: شورای ششم شهر مشهد در حوزه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا ماموریت ویژه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد آغاز شد
  • تزریق اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی مشهد آغاز شد