Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری مأمور قلابی به اتهام کلاهبرداری ۹۰۰ میلیونی در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ احمد کرمی با اشاره به نحوه دستگیری متهم گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری و غصب عنوان مامور ناجا با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نامبرده با لباس نظامی در محل تردد داشته و خود را به اهالی محل فردی ذی‌نفوذ معرفی می‌کرده و در ‌‌نهایت با جابجایی محل سکونت خود ضمن پیشنهاد خرید دو دستگاه خودرو مزایده‌ای به همسایگان، از این طریق مبالغی را دریافت و سپس از پاسخگویی امتناع و متواری می‌شد.

کرمی گفت: در ادامه با شناسایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی که ملبس به لباس کامل نظامی بود دستگیر شد. متهم در تحقیقات با صراحت به بزه انتسابی و کلاهبرداری از چهار نفر به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف که در نهایت ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

کشف ۹۸۰ باطری خودروی قاچاق

وی همچنین از کشف ۹۸۰ باطری خودرو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در قم خبر داد و گفت: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع ۹۸۰باطری خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد

کرمی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله‌های باطری قاچاق توسط دو دستگاه کامیون کشنده بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مسیر تردد کامیون‌ها مشخص و یک تیم عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام هر دو دستگاه کامیون شناسایی، توقیف و با انتقال به یگان در مجموع ۹۸۰باطری خودرو که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه کار‌شناسان ارزش محموله‌های قاچاق را ۲۲۶میلیون تومان اعلام کرده‌اند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۵۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی پاسگاه رامشه حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اصفهان به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و در نتیجه مقدار ۵ تن گردو و ۲ تن لیموعمانی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را ۱۱ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه راننده متخلف خودرو پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6095042

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان