Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:03:22 GMT

شیخ مهدی کروبی پنجشنبه از بیمارستان مرخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۵۲۷۵

فرزند حجت‌الاسلام کروبی از بهبود وضعیت جسمانی پدرش خبر داد و گفت که بنا به اظهار پزشکان، مهدی کروبی روز پنجشنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : حسین کروبی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: امروز (سه‌شنبه)، پزشکان از آخرین عملی که روی پدر انجام شده بود ابراز رضایت کردند و قرار شد که روز پنجشنبه از بیمارستان مرخص شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرزند مهدی کروبی اظهار کرد: در حال حاضر ضربان قلب پدر به ۶۰ رسیده که مورد رضایت پزشکان است. طی ۱۰ روز گذشته، عمل آنژیوگرافی و APS انجام شده و چون ضربان قلب نرمال نبود، پزشکان تشخیص دادند که در قلب پدر باطری کار گذاشته شود. خوشبختانه این اقدام هم موفقیت‌آمیز بود و در عیادتی که عصر امروز داشتم، پزشکان حال پدر را رضایت‌بخش توصیف کردند.
وی ضمن قدردانی از وزیر بهداشت نیز خاطرنشان کرد: آقای قاضی‌زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت امروز برای سومین بار از پدر عیادت کردند و در جریان آخرین اقدامات درمانی قرار گرفتند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • ریزش قیمت طلا و انواع سکه در پی کاهش نرخ ارز
  • مهدی چمران یک‌تنه پشت اقدامات جنجالی شهرداری در شهر تهران
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  •  40 سال چشم به راهی
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی