Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در سوپرجام اروپا برابر منچستریونایتد قرار گرفت و توانست با شکست تیم انگلیسی به عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش مشرق، تیم رئال‌مادرید با برتری 2 بریک مقابل منچستریونایتد برای چهارمین بار فاتح سوپرجام اروپا شد.

چهل و دومین سوپرجام اروپا در ورزشگاه اسکوپیه مقدونیهبا یک تعادل نسبی بین 2 تیم شروع شد و در ادامه رئال‌مادرید با ضربه کاسیمیروی برزیلیکه به تیرک دروازه برخورد کرد، برتری خودش را نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تیم تیرهپوش میدان برتریخودش را با گل کاسیمیرویبرزیلی در دقیقه 24 ثابت کرد.تلاش بازیکنان منچستریونایتد و ایجاد یک وقفه برای نوشیدن آب هم مانع برتری رئال در نیمه اول نشد و قهرمان لیگ قهرمانان اروپا با برتری یک بر صفربه رختکن رفت.

در 45 دقیقه دوم ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد با آوردن راشفورد به جای لینگارد قصد افزودن بر سرعت تیمش را داشت اما باز هم رئال مادرید در 52 توسط ایسکو به گل دوم دست یافت. حملات منچستریونایتد برای جبران از سر گرفته شد و لوکاکو پس از هدر دادن یک موقعیت طلایی در دقیقه 62 یکی از گل‌ها را به سود شیاطین سرخ انگلیس تلافی کرد.

در ادامه زین‌الدین زیدان، ایسکو و بیل را از جریان بازی خارج کرد و در سوی مقابل فلینی برای منچستریونایتد به میدان رفت. ورود رونالدو به جای بنزما در دقیقه 83 آخرین اتفاق میدان بود.با وجود حملات تیم انگلیسی و بازی منطقی و تهاجمیرئال‌مادرید، نتیجه تغییر نکرد و پس ازسوت پایان روکی ایتالیایی، تیم مادریدی برتری 2 بریک و چهارمین قهرمانی در سوپرجام اروپا را جشن گرفت.

در ضمن تیم مادریدی به اولین تیم پس از میلان سال 1990 تبدیل شد که 2 بار پیاپی سوپرجام اروپا را فتح می‌کند.

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس

ستاره آلمانی 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده و با واکنش مثبت CR7 نیز مواجه شده‌است.

طرفداری | آنتونیو رودیگر 5 بازیکن تاریخ رئال مادرید را انتخاب کرده که با واکنش مثبت کریستیانو رونالدو همراه شده‌است.

به تازگی ویدیویی از آنتونیو رودیگر در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که در جریان آن 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید را انتخاب می‌کند. ستاره آلمانی به ترتیب نام کریستیانو رونالدو، زین الدین زیدان، رائول، سرخیو راموس و رونالدو نازاریو را بر زبان می‌آورد، یعنی به اعتقاد رودیگر، اسطوره پرتغالی بهترین بازیکن تاریخ لوس‌بلانکوس است. 

زیر پست اینستاگرامی یکی از صفحاتی که ویدیوی آنتونیو رودیگر را منتشر کرده، کامنت کریستیانو رونالدو دیده می‌شود که به نوعی نشان می‌دهد با انتخاب‌های رودیگر موافق است. رونالدو بهترین گلزن و دومین پاسور برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌رود که موفق به کسب 4 توپ طلا و 4 لیگ قهرمانان اروپا در طی 9 سال حضور در سانتیاگو برنابئو شد.

کامنت کریستیانو رونالدو و تشویق رودیگر به خاطر انتخاب‌های او

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها