Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده به کره شمالی نسبت به ادامه تهدیدها علیه آمریکا هشدار داد. آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین الملل- ترامپ که در باشگاه گلف شخصی خود در بدمینستر نیوجرسی سخنرانی می‌کرد گفت: «بهتر است کره شمالی بیش از این تهدید نکند، [در غیر اینصورت] تهدیدها با خشم و آتشی پاسخ داده می‌شود که جهان مثل آن را ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وزارت امور خارجه کره شمالی دیروز اعلام کرد در صورت ادامه تهدیدهای آمریکا آماده است تا درسی جدی به این کشور بدهد.
در پی افزایش آزمایش‌های موشکی کره شمالی، شورای امنیت سازمان ملل متحد ششم اوت تحریم‌های جدیدی علیه این کشور وضع کرد.
به نوشته یورونیوز؛ لحن تهدید آقای ترامپ نسبت به کره شمالی، دست‌کم از زمان ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش، بی‌سابقه به‌نظر می‌رسد.
کره شمالی: آماده‌ایم به آمریکا درس جدی بدهیم
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ پیشتر ری یونگ هو، وزیر امور خارجه کره شمالی طی بیانیه ای اعلام کرده بود که کشورش آماده است تا در صورت اقدام نظامی آمریکا، با استراتژی هسته‌ای خود یک «درس جدی» به ایالات متحده بدهد. در این بیانیه آمده است که کره شمالی حاضر نیست برنامه هسته‌ای و موشکی خود را روی میز مذاکره بگذارد.
پیونگ‌یانگ در بیانیه ای که در رسانه های فیلیپین در حاشیه ای نشست منطقه ای آ سه‌ آن (انجمن ملل آسیای شرقی) منتشر شد، دلایل تحریم‌های اخیر سازمان ملل متحد را «ساختگی» خواند و اعلام کرد که قطعنامه‌های روز گذشته شورای امنیت «غیرقانونی» و «غیرمنصانه» است.
وزارت امور خارجه کره شمالی سازمان ملل را به سوء استفاده از اقتدار خود متهم و اعلام کرد به تحریم‌های جدید به شدت واکنش نشان خواهد داد.
قطعنامه پیشنهادی ایالات متحده در شورای امنیت سازمان ملل خواستار توقف صادرات ذغال سنگ، آهن، سنگ آهن، سرب و همچنین محصولات دریایی از کره شمالی شده است. براساس این قطعنامه، صادرات این کالاها منبع بیش از یک میلیارد دلار درآمد برای کره شمالی است.
آزمایش‌های موشک‌های بالستیک کره شمالی در ماه های اخیر باعث شد تا چین، بزرگ‌ترین متحد پیونگ‌یانگ هم به صف منتقدان جدی سیاست‌های نظامی این کشور بپیوندد.
پیونگ‌یانگ در بیانیه خود گفته است که آزمایش موشکی ماه ژوئیه نشان داد خاک تمام ایالات متحده در تیررس این موشک ها هستند. با این حال کره شمالی توان موشکی خود را ابزار قانونی دفاعی این کشور توصیف می‌کند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۶۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 

به گزارش قدس آنلاین صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور  با بیان اینکه فردا دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق وزش باد شدید و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این روز بارش در کرمانشاه، کردستان، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، زنجان و گیلان را داریم.

 مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی بیان کرد: روز سه‌شنبه در برخی مناطق واقع در نیمه شمالی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

 ضیائیان  تصریح کرد: روز چهارشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال غرب، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز و پنجشنبه در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر و برخی نقاط شمال غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

او بیان کرد: در شمال غرب، جنوب شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، دوشنبه در جنوب غرب، سه شنبه و چهارشنبه در غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

او گفت: دوشنبه شرق دریای عمان و غرب خلیج فارس مواج است.

صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی در کشور خبر داد و گفت: فردا دوشنبه استان‌های همدان، مرکزی، قزوین، البرز، مازندران، تهران، قم، نیمه غربی اصفهان، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه شمالی فارس، شمال بوشهر و روز سه‌شنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، نیمه غربی فارس، قزوین، چهارمحال‌وبختیاری، همدان، مرکزی، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه غربی اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، گیلان، مازندران، گلستان، دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال‌وبختیاری، نیمه غربی فارس و شمال کرمان، روز پنجشنبه استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شمالی خراسان جنوبی، دامنه و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز و روز جمعه استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، دامنه و ارتفاعات استان‌های خراسان شمالی، مازندران، تهران و البرز را در برخواهد گرفت.

وی افزود: این سامانه احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی را در پی دارد.

او اظهار کرد: در نتیجه به احتیاط در سفرهای بین‌شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود/صدور هشدار هواشناسی سطح زرد در کشور 
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • احتمال جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است