Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: انجام ۱۳۵ هزار معامله در ۵۴ دفتر اسناد رسمی و ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمت الکترونیکی در سال ۹۵ در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی بخشی از عملکرد این اداره خدمات رسان است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان علی اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی با حضور در نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های خراسان شمالی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در دانش و آگاهی جامعه گفت: در عصر اطلاع رسانی نقش رسانه‌ها که واقع گرا و واقع نگر اخبار را مخابره می‌کنند در امنیت اجتماعی، فرهنگی وسیاسی جامعه موثر و در امنیت روانی آن نیز نقش به سزایی دارند و این بالاترین جایگاه برای اصحاب قلم ورسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: رسانه‌ها می‌توانید با شناخت نیاز‌ها و آسیب‌ها و بیان و پیگیری موضوعات پل ارتباطی بین مردم مسئولان باشند.

این مقام قضایی در ادامه به شناخت منابع مالی و زیرساخت‌ها در توسعه استان خراسان شمالی اشاره و بر نقش اداره ثبت شرکت‌ها و بخش‌های مختلف اداره ثبت اسناد و املاک در این توسعه تاکید کرد.

مدیرکل ثبت اسناد واملاک استان خراسان شمالی الویت این اداره کل در سال جاری را تکمیل بانک اطلاعات کاداستر، پیگیری املاک غیرمنقول دولتی برای تثبیت مالکیت، تبدیل سند‌های دفترچه‌ای به تک برگ کاداستر عنوان کرد و گفت: صدور بیش از ۲۵ هزار سند تک برگ در سال ۹۵ که از ضریب امنیتی بالایی برخوردار بوده و شامل اطلاعات توصیفی، فنی و حقوقی و مختصات جغرافیایی هستند باعث شده زمینه جعل وسوء استفاده و تعارض املاک از بین برود.

اسدی ادامه داد: انجام ۱۳۵ هزار معامله در ۵۴ دفتر اسناد رسمی و ارائه بیش از ۲۰۰ هزار خدمات الکترونیک در سال ۹۵ در اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی بخش دیگر از عملکرد این اداره خدمات رسان است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی ثبت اسناد و املاک در معاملات و تثبیت مالکیت افراد اظهار کرد: معاملات عادی باید ساماندهی شود که این امر نیاز به آموزش دارد.

این مقام قضایی بیان کرد: در این راستا اداره کل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی در تعامل با اداره کل صنعت معدن وتجارت اقداماتی را انجام داده وخواستار اطلاع رسانی در مراجعه مردم به دفاتر اسناد رسمی جهت انجام معاملات به منظور کاهش اختلافات و امنیت حقوقی جامعه شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • سه بانک دیگر به فهرست ارائه دهندگان خدمت چک الکترونیکی اضافه خواهند شد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی