Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@06:30:51 GMT

علت‌مرگ 2معلول دریک‌مرکزشبانه‌روزی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۸۰۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن ارشد زاده با اشاره به آخرین وضعیت مرکز شبانه روزی " فاطمه قشقایی کافی الملک" شبستر گفت: چندی پیش در این مرکز، تعدادی معلول دچار مسمومیت شده که ۲ تن از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از این اتفاق، ۸ معلول نیز در بیمارستان بستری شده و مراحل درمانی آن‌ها همچنان در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت ۸ معلول بستری در بیمارستان تصریح کرد: به تازگی از ۸ معلول بستری شده در بیمارستان، ۷ نفر آن‌ها ترخیص و تنها یک معلول همچنان بستری است و قرار است طی روز‌های آینده از بیمارستان مرخص شود.

ارشد زاده از انجام آزمایش‌های پزشکی به منظور مشخص شدن دلایل مسمومیت معلولان خبرداد و اظهارکرد: نتایج آزمایش‌ها و علل مسمومیت ۸ معلول بیمار و دو نفر معلول فوت شده از سوی بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان شرقی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: در نتایج اولیه مشخص شده است که علت فوت دو نفر از معلولان یک نوع باکتری بوده که البته این باکتری عموما از طریق خوردن آب، سبزیجات و مواد غذایی منتقل می‌شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی با اشاره به ارسال نتایج اولیه آزمایش‌ها به آزمایشگاه مرکزی تهران خاطرنشان کرد: برای مشخص شدن نوع باکتری، نتایج آزمایش‌ها به آزمایشگاه مرکزی تهران ارسال شده و بررسی‌ها در حال انجام است.

ارشد زاده در خصوص وضعیت حال حاضر مرکز " فاطمه قشقایی کافی الملک" شبستر اذعان کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته، مرکز موقتا تخلیه شده و معلولان به مرکز دیگری در شهرستان انتقال داده شده اند.
وی افزود: به زودی و پس از مشخص شدن نتایج آزمایش، معلولان مجددا به مرکز کافی الملک باز خواهند گشت.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در پاسخ به این پرسش که نتیجه آزمایش مرکزی تهران چه زمانی مشخص خواهد شد؟، گفت: طبق زمان بندی انجام شده از سوی مسئولان آزمایشگاه تا اوایل هفته آینده نتیجه ن‌هایی نوع باکتری و منشاء آلودگی و علت ن‌هایی فوت دو نفر از معلولان و همچنین مسمومیت ۸ نفر باقی مانده اعلام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن جوان شوهر سابقش را کشت

زن جوانی که به علت کینه و انتقام‌جویی، همسر سابق خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ سعید یوسفی‌فعال، فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک درگیری در محله «ملاباشی» شهر اردبیل، مأموران کلانتری ۱۶ «سبلان» در قالب گشت انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. با بررسی اولیه مأموران مشخص شد که یک زن و مرد که مدتی قبل از هم طلاق گرفته بودند با همدیگر درگیر شده‌اند و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن زن جوان بیان کرد: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحت‌های وارده جان خود را از دست داد.

ردیابی‌ها برای دستگیری زن جوان آغاز شد و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم، وی در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناگواری، افراد می‌توانند اختلاف خود با دیگران را از طریق مجاری قانونی پیگیری یا به مراکز مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی مراجعه و از مشاوران خدمات مشاوره‌ای مختلف استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟