Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان با ملی‌پوشان اسکواش در محل دفتر خود دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمد رضا داورزنی در ملاقاتی که روز شنبه با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم‌های ملی اسکواش کشورمان داشت بنا به درخواست رئیس فدراسیون امروز (چهارشنبه) با ملی‌پوشان اعزامی به کشور اردن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملی‌پوشان با ترکیب علیرضا شامل کاپیتان تیم، محمددانیال قارونی، محمد رضا جعفرزاده و امیرحسین فیض‌پور به همراه رئیس فدراسیون، مهدی رهنما، مدیر تیم‌های ملی، امیر عزیزی‌پور، دبیرکل فدراسیون، سیدمحمد حسین سنایی، سرمربی و مسعود ضیاالدینی، مربی تیم ملی در محل دفتر دکتر داورزنی معاون وزیر نشستی صمیمانه داشتند.

در این دیدار سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش با ابراز قدردانی از نگاه داورزنی به مجموعه اسکواش اعلام کرد با مشغله‌ای که این روزها معاون وزیر با آن مواجه است وقت گذاشتن برای اسکواش مایه خرسندی همه ما است و گزارشی از اردوی بلندمدت جوانان و وضعیت تیم‌های ملی ایران و رده‌های سنی ارائه کرد.

داورزنی با اختصاص وقت زیاد با تک تک ملی‌پوشان جوان حاضر به گفت‌و‌گو پرداخت و اظهار داشت: باور کنیم که بهترین هستیم وقتی باور کردیم که برای خود و مملکت خود افتخارآفرینی می‌کنیم. شکست‌ها را به زمین تشکیلات وزارت و یا فدراسیون‌ها و یا هیئت‌ها نمی‌اندازیم و با شرایط حاضر خود را وفق می‌دهیم.

وی گفت: اعتماد به نفس ورزشکاران ایرانی باید زمانی که برای رقابت داخل زمین می‌شوند بالا باشد و قله‌های دورتر را نشانه بگیرید تا همواره مورد توجه اقشار جامعه باشند. داورزنی در ادامه به روند رو به رشد توسعه‌ای اسکواش در کشور اشاره کرد و خواهان جدیت بیشتر ورزشکاران در میادین بین‌المللی شد و اظهار امیدواری کرد که روزی اسکواش بتواند جا بر پای رشته‌های سنتی گذاشته و عملا در میادین جهانی و آسیایی به جز کشتی، تکواندو و وزنه‌برداری، ورزش اسکواش از رشته‌های مدال‌آور باشد که برای حامیان مالی جذاب‌تر جلوه کند و با ورود اسپانسرها به این ورزش آهنگ رشد اسکواش تندتر شود.

در خاتمه رئیس فدراسیون اسکواش کشورمان از نگاه ارزشمند داورزنی به مجموعه اسکواش ایران و اختصاص این مدت زمان به ملی‌پوشان اسکواش را موجب خرسندی خود و ملی‌پوشان و کادر فنی ملی حاضر دانست قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از اعزام به جام‌ ملت‌های آسیا به آن‌ها وعده داد.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان در جمع ملی‌پوشان فوتسال ایران قبل از اعزام این تیم به جام‌ ملت‌های آسیای بانکوک، اظهار کرد: امیدوار هستیم با قهرمانی تیم‌ملی فوتسال دل مردم را شاد کنید و به آن‌ها یک عیدی خوب بدهید.  

وی ادامه داد: در بحث جوانگرایی کمیته فوتسال با راهبری سرمربی تیم‌ملی مسیر خوبی را آغاز کرده و موفق شده است میانگین سنی تیم‌ملی را نسبت به جام جهانی ۵ سال کاهش دهند که اقدام بسیار مهم و اثربخشی است و نتیجه آن را خواهیم دید. جوانگرایی باید با تدبیر و عاقلانه صورت گیرد و همه دنیا به این سمت حرکت کرده است. امیدوار هستیم با تلفیق جوانان و بازیکنان با تجربه نتیجه خوبی کسب کنیم و وزارت ورزش و جوانان حمایت لازم را از مجموعه فدراسیون و تیم‌ملی خواهد داشت و در صورت قهرمانی تیم ملی فوتسال با هماهنگی صورت گرفته پاداش خوبی را در نظر گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه رشته فوتسال مورد اقبال مردم است و بیشترین هیات‌های ورزشی متعلق به فوتبال است، گفت: جام رمضان فوتسال در مناطق مختلف تقریبا در تمامی مناطق کوچک برگزاری شد و امیدواریم این اتفاق یک الگو برای کشورهای مسلمان باشد و رمضان کاپ را داشته باشیم که می‌تواند به توسعه بیشتر و بهتر فوتسال ایران کمک کند.

هاشمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش می‌تواند به توسعه فوتسال کشور کمک کند، عنوان کرد: از تمامی هیات‌های فوتبال سراسر کشور که مسائل مربوط به فوتسال را نیز پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم. قهرمانی فوتسال دل مردم را شاد می‌کند و هیچ خدمتی بالاتر از این نیست.

وی افزود: وحید شمسایی سال‌های زیادی برای کشور افتخارآفرینی کرده و در دنیا شناخته شده است و با تلاش کادر فنی در یک فضای هماهنگ و با تلاش بازیکنان و گوش به فرمان بودن آن‌ها نسبت به کادر فنی امیدوار هستیم اهداف سرمربی تیم ملی و دستیارانش، محقق شود.

وزیر ورزش جوانان با بیان اینکه اگر تیم ملی به فینال راه یابد به بانکوک خواهد رفت، اعلام کرد: اگر تیم‌ملی فوتسال به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد به بانکوک خواهم رفت تا در کنار این تیم باشم و وعده خود را در مورد پاداش ملی پوشان همانجا محقق کنم.

کیومرث هاشمی پس از حضور در جمع ملی‌پوشان، ‌ شام را با اعضای تیم‌ملی فوتسال ایران، صرف کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدگاه ورزشکاران نخبه و کاپیتان‌های ورزش در مورد عملیات وعده صادق
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • ورزش ایران علیه صهیونیست‌ها
  • دوره اخلاق حرفه‌ای ویژه نخبگان تیم‌های ملی در قشم برگزار می‌شود
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • حضور وزیر ورزش در جمع ملی‌پوشان فوتسال؛ شمسایی: هیچ چیزی جلودار ما نیست
  • اعضای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون شطرنج مشخص شدند
  • وعده وزیر ورزش به فوتسالی‌ها
  • اعزام ۴ ورزشکار اسکواش خراسان جنوبی به مسابقات بین‌المللی