Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن سهندی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه کاراته‌کاهایزنجانی امسال در مسابقات مختلف قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد، اظهار کرد: در همین راستا توجه به رده‌های سنی پایه مورد توجه هیأت کاراته استان زنجان قرار گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های انتخابیکاتایدختران و پسران رده‌های پایه ایران، گفت: این مسابقات روز دوشنبه 30 مردادماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت کاراته استان از زنجان با بیان اینکه کاراته‌کاهایدختر و پسر زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور در این رده سنی شرکت خواهند کرد، تصریح کرد: این مسابقات در بخش پسران در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید برگزار می‌شود.

سهندی با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخابی دختران نیز بعد از ظهر روز 30 مردادماه در سالن شهید کبگانیان بعد از پایان رقابت‌های پسران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فردا مهلت پایانی ثبت‌نام کاراته‌کاهابرای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور در سبک‌های آزاد است.

رئیس هیأت کاراته استان زنجان با بیان اینکه رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور در سبک‌های آزاد در رده سنی بزرگسالان برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی در رده سنی بزرگسالان بانوان 21 مردادماه و در بخش پسران 27 مردادماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می‌شود.

سهندی خاطرنشان کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبک‌های آزاد بخش بانوان و در وزن‌های 55 تا به اضافه 77 کیلوگرم و در بخش مردان از وزن به اضافه منفی 55 کیلوگرم تا به اضافه 92 کیلوگرم برگزار می‌شود.

انتهایپیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی در بخش کومیته با حضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد. 

در پایان این رقابت ها، در بخش کومیته و در وزن ۵۷- کیلوگرم رده سنی نوجوانان پسر، محمد طا‌ها شهابی نژاد به مربیگری علیرضا محمد پور مکی آبادی عنوان نخست رقابت‌ها را از آن خود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تکلیف غایبان کاراته چه می شود/ چرا کتیرایی نادیده گرفته شد؟
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • ۴ سهمیه با قایقرانی چاشنی تاریخ‌سازی دختران ایران
  • معرفی قهرمانان سه وزن نخست کاراته دختران زیر ۲۱ سال کشور
  • شاهکار و تاریخ سازی دختران ایران
  • شاهکار و تاریخ سازی قایق دونفره دختران