Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،استقلال باز هم با موضوع بدهی ها تهدید شده و باز هم مسوولان با گذشتن از کنار مسائل مربوط به تیم اوضاع را بد و بدتر کردند.

این در حالی است که تیم با خطر جدی حذف از آسیا مواجه است و هیچ کس به داد استقلال هم نمی رسد اما در این میان مدیران در وزارت ورزش همچنان از مدیریت استقلال حمایت می کنند و به اعتراض ها و اتفاقات هیچ توجهی ندارند زیرا پیش از این بارها هواداران تیم خواستار برکناری افتخاری شدند و عملکرد این مدیر مورد بررسی قرار گرفت اما وی همچنان بر سر کار ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر وضعیت خوبی در استقلال حاکم نیست و عدم نتیجه گیری تیم نیز باعث شده تا اختلافات بیشتر شود اما در این بین کسی که با برکناری افتخاری مخالفت کرده منصوریان است زیرا مربی استقلال این مدیر را حامی خود می داند و با جدایی وی از تیم استقلال مشخص نیست اوضاع چطور پیش می رود و مربی به کا خود در تیم ادامه می دهد یا نه!

افتخاری همواره از منصوریان حمایت کرده و این مسئله از دید سرمربی آبی ها دور نمانده و وی سعی دارد جو را به نفع مدیرعامل تیم پیش ببرد تا مخالفان در هیات مدیره نتوانند کاری از پیش ببرند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان

آلن دینکا، مربی گلرهای تیم ملی، در ورزشگاه نقش جهان حاضر شده و مصاف سپاهان و استقلال خوزستان را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

طرفداری | معمولا مربیان تیم ملی سعی می‌کنند با توجه به صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی و مسابقه‌ای که برای آنها در نظر می‌گیرد، شرایط لیگ برتر را در آستانه آغاز فیفادی دوم در نظر بگیرند.

در راستای برنامه‌های مربیان تیم ملی آلن دینکا مربی رومانیایی سابق تراکتور به اصفهان سفر کرده تا از نزدیک نمایش دو سنگربان سپاهان و استقلال خوزستان که در این مسابقه پیام نیازمند و حسن پورحمیدی هستند را به صورت ویژه زیر نظر بگیرد.

جالب اینکه دینکا پیش از ورود به زمین با موزه باشگاه سپاهان روبرو شد و در حالی که به شدت توجهش جلب شده بود، با یکی از اعضای باشگاه سپاهان که اطلاعات موزه را به او انتقال می‌داد، با اشتیاق و در حالی که دوربین موبایلش را در برخی قسمت‌های موزه روشن و شروع به فیلم‌برداری می‌کرد، از موزه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بازدید کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم