Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به عملکرد مثبت بیطرف در حوزه وزارت نیرو اظهار داشت: ایشان به عنوان مدیر ارشد در وزارت نیرو حضور داشته و در این حوزه تجربه کافی و اشراف کامل دارد.

وی با اشاره به مقبولیت بیطرف در سطح زیرمجموعه های وزارت نیرو تصریح کرد: ایشان با توجه سوابق کاری در وزارت نیرو به خوبی با نقاط ضعف و قوت این وزارتخانه آشنا است و براحتی می تواند با دیگر وزارتخانه ها و بخش خصوصی ارتباط برقرار کند و بسیاری از مشکلاتی را که از این بابت وجود دارد، حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قره خانی موضوع جذب سرمایه گذار را از جمله مهمترین مباحث تاثیر گذار در روند توسعه صنعت آب و برق برشمرد و افزود: با توجه به اینکه وزارت نیرو امکان سرمایه گذاری ندارد برای تولید برق نیاز به تعامل با بخش خصوصی برای جذب سرمایه داخلی و خارجی داریم که در این راستا باید رایزنی و چانه زنی های لازم از طریق وزارت اقتصاد، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، صندوق توسعه ملی و بانک ها صورت گیرد تا تسهیلات لازم فراهم شود.

وی پرداخت مطالبات بخش خصوصی را از ملزومات توسعه صنعت نیروگاهی کشور عنوان کرد و گفت: اکنون نیروگاه ها رقم بالایی از وزارت نیرو طلبکارند و امکان توسعه و سرمایه گذاری مجدد ندارند زیرا به دلیل بدهی بالا در بلک لیست بانک ها قرار گرفته اند بنابراین باید نسبت به پرداخت مطالبات این بخش برای رونق در بخش نیروگاهی اقدام شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی تاکید کرد: بر اساس برنامه پنجساله باید 20 هزار برق حرارتی و 5 هزار مگاوات انرژی تجدید پذیر تولید کنیم و همچنین شبکه توزیع نیاز به ترمیم دارد که در این مسیر باید بتوانیم سرمایه گذاری خارجی جذب کنیم.

وی همچنین بیان کرد: اکنون معضل اصلی کشور بحث آب است که منجر به تخلیه روستاها و افزایش مهاجرت به شهرها شده است بنا بر این باید راهکارهای مناسب برای حل این موضوع اندیشیده شود که از جمله آنها ساماندهی مدیریت در بخش آب، بهروه وری مناسب از آب، بهره گیری از دانش فنی و تکنولوژی و فرهنگسازی در مصرف بهینه و درست است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم

افراسیابی، کارشناس سواد رسانه در برنامه سلام تهران در رابطه با شناسایی صفحات جعلی از صفحات درست توسط احراز هویت با اشاره به اینکه در شبکه‌های اجتماعی باید به درستی صفحات مجازی پی ببریم و بعد وارد آن شویم، گفت: یا باید صاحب آن صفحه را بشناسیم و یا اینکه تأیید هویت شده باشد.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران
  • توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • اولویت زنجیره ارزش بادام و آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری