Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@03:12:00 GMT

نظر راموس درباره آینده رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۲۸۹۷۲

مدافع رئال مادرید پس از فتح سوپر جام به آینده ستاره پرتغالی اشاره کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید سه‌شنبه شب در سوپر جام اروپا توانست منچستریونایتد را ۲ بر یک شکست دهد و قهرمان شود. سرخیو راموس پس از این بازی گفت‌: از حریف برتر بودیم. فتح چنین جامی زیبا است و خوشحالم که نخستین جام این فصل را به دست آوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بهترین شروع ممکن بود. یونایتد به دنبال بازی مستقیم بود. این تیم بازیکنان فیزیکی دارد که می‌توانند به خوبی توپ را حفظ کنند اما ما به آرامی کار خودمان را انجام دادیم. مالکیت توپ را حفظ کردیم و کار را برای حریف سخت کردیم. مادرید بازی خوبی را به نمایش گذاشت. خیلی خوشحالم. این جام را به هواداران تقدیم می‌کنم.

مدافع رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: هر یک از بازیکنان نقش متفاوتی دارند اما اهمیت‌شان برابر است. حضور رونالدو مثبت بود. او با تجربه است و نقش‌ کلیدی در تیم دارد. رونالدو تمرینات کمی داشت اما زمانی که به میدان آمد بازی متفاوتی را ارائه داد. همه بازیکنان مهم هستند و زیدان می‌داند که چگونه از آنها استفاده کند.

مدافع ‌اسپانیایی افزود: هیچ گاه از فتح جام خسته نمی‌شوم. به کلکیسیون مدال‌هایم افزوده شد. هنوز تشنه فتح جام هستم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم.

راموس درباره نخستین بازی مهم این فصل گفت‌: با وجود کسب نتایج ضعیف در پیش‌فصل، در این بازی نشان دادیم که خوب تمرین کرده‌ایم. مادرید بر بازی تسلط داشت. تنها در دقایق پایانی، حریف ما را تحت فشار قرار داد ولی در مجموع برتر از یونایتد بودیم.

مادرید در پیش‌فصل گل‌های زیادی را دریافت کرد. بازیکن اسپانیایی درباره انتقاد از مدافعان تیم گفت‌: خیلی آرام هستیم. می‌دانیم که چگونه کار کنیم و اکنون در شرایط خوبی قرار داریم. گاهی اوقات نتایج، نشان‌دهنده عملکرد واقعی بازیکنان نیستند. با فتح این جام وضعیت واقعی خود را نشان دادیم. مهم‌تر از همه این است به این روند ادامه‌ دهیم و به فتح جام‌ها فکر کنیم.

راموس درباره شایعات پیرامون این تیم اظهار کرد: ماه آگوست خیلی طولانی است و برای مادرید طولانی‌تر است. ما تیم فوق‌العاده‌ و کاملی را داریم. این از همه مهم‌تر است. همه می‌دانند که اهمیت زیادی در باشگاه دارند.

چند ماه پیش شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از مادرید مطرح شد، هافبک اسپانیایی در این رابطه گفت‌: با رونالدو همیشه در تماس هستم. آینده هر کسی به خودش مربوط است. فکر نمی‌کنم رونالدو رئال مادرید را ترک کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی

عمر مومنی به بهانه سی و ششمین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا انیمیشن جدیدی را منتشر کرده است.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • بازدید کادرفنی و بازیکنان بایرن مونیخ از سانتیاگو برنابئو / عکس
  • مانوئل نویر: با ترس به سانتیاگو برنابئو نیامده‌ام؛ شانس صعود به فینال را داریم
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • لیست رئال مادرید برای تقابل با بایرن مونیخ؛ فقط آلابا غایب است
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • جشن بازیکنان رئال مادرید در رختکن پس از قهرمانی در لالیگا / فیلم
  • پیام راموس برای رئالی‌ها