Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه از امشب ایستگاه دروازه دولت شبانه‌روزی می‌شود، گفت: مسافران فرودگاه امام خمینی (ره) می‌توانند از این ایستگاه وارد خط 1 شده و به فرودگاه امام خمینی (ره) دسترسی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار عصر ایران، احمدی بافنده صبح امروز در نشست خبری با بیان اینکه پس از افتتاح ایستگاه مترو فرودگاه امام خمینی (ره) باید مسیرهای دسترسی به این فرودگاه را از طریق شبکه حمل و نقل عمومی تسهیل می‌کردیم، گفت: در حالت عادی قطارهای خط یک از ساعت 5:30 تا 23:30 فعال هستند ولی از امشب با 24 ساعته شدن فعالیت ایستگاه دروازه دولت، مسافران می‌توانند از ایستگاه مترو دروازه دولت به ایستگاه شهر آفتاب منتقل شده و از آنجا نیز به فرودگاه امام خمینی (ره) بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمان سفر از شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) 40 دقیقه است و مسافران فرودگاه می‌توانند با صرف 40 دقیقه به فرودگاه برسند.

قیمت بلیت متروی فرودگاه امام خمینی (ره) فعلا 800 تومان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو با بیان اینکه در حال حاضر به دلیل آماده نبودن قطارهای ویژه فرودگاه امام خمینی (ره) از دو رام قطار در این خط استفاده کرده‌ایم، گفت: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر اینکه بلیت خط فرودگاه امام خمینی (ره) 6 تا 10 هزار تومان است منتشر شده اما باید اعلام کنم که هنوز این مبلغ به شرکت بهره‌برداری ابلاغ نشده و ما بهای بلیت 800 تومانی قطارهای تهران – کرج را از مسافران اخذ می‌کنیم.

احمدی‌بافنده با اشاره به حواشی نامگذاری این خط به نام خط 8 گفت: مستحضرید که طی سال‌های اخیر اسامی خطوط و ایستگاه‌ها تغییر کرده است و به دلیل توالی در افتتاح از این شماره استفاده شده است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این خط علاوه بر ساکنان شهرک فرودگاهی، ساکنان اسلامشهر، چهاردانگه، نسیم‌شهر، واوان، صباشهر و... که حدود 2 میلیون نفر می‌شوند نیز می‌توانند از این خط استفاده کنند، تصریح کرد: 10 هزار نفر در شهر فرودگاهی فعالیت می‌کنند که می‌توانند با استفاده از مترو سهم زیادی در کاهش آلودگی هوا داشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو، 20 درصد کل خودروهایی که وارد تهران می‌شوند از سمت اتوبان تهران – قم هستند که با افتتاح مترو می‌توان شاهد تسهیل در تردد خودروها نیز بود.

احمدی‌بافنده با بیان اینکه از امشب ایستگاه دروازه دولت شبانه‌روزی می‌شود، گفت: سعی کردیم ایستگاهی را انتخاب کنیم که علاوه بر آنکه در مرکز شهر باشد و دسترسی عموم به آن راحت‌تر باشد، ایستگاهی را انتخاب کنیم که از سایر مدهای حمل و نقل همچون بی‌آرتی و تاکسی نیز بهره ببرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو در پاسخ به این سوال که بار مسافران چگونه خواهد بود، افزود: مسافران بار محدودی را می‌توانند در سفرهای خارجی داشته باشند که باید اعلام کنم بار برخی از این مسافران از مسافرانی که وارد ایستگاه دروازه دولت یا 15 خرداد در روز می‌شوند، کمتر است.

بافنده در خصوص شبانه‌روزی شدن سایر خطوط مترو گفت: از امشب خط یک و 8 شبانه‌روزی می‌شوند و فاز دوم در خط 4 است که قطار فقط ایستگاه‌های دروازه دولت، بیمه و مهرآباد شبانه‌روزی می‌شود و این کار ظرف چند روز آینده انجام می‌شود.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز