Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز مشهد؛ سرهنگ محمد یزدانى فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: مرد میانسالى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان تربت جام مراجعه نمود و در دادخواهى خود تقاضاى شناسایى و برخورد قانونى با مجرم سایبرى ناشناسى را داشت که با انتشار تصاویر خصوصى خانواده و دختر وى قصد هتک حرمت خانواده‌اش به ویژه دختر وى در بین اهالى روستا را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همین امر موجب شده تا دختر وى که قربانى اصلى این نقشه شوم و انتشار تصاویر بوده است دوبار دست به خود کشى نافرجام بزند.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: در ادامه با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان زبده در پلیس فتا شهرستان تربت جام اقدامات فنى و تخصصى خود را آغاز و در پى یافتن عامل انتشار تصاویر، متهمى را که قصد پاک نمودن رد پاى خود را داشت؛ شناسایى و دستگیر نمودند.

سرهنگ یزدانى خاطر نشان کرد: با توجه به بررسى‌هاى صورت گرفته پس از شناسایى هویت عامل انتشار تصاویر با هماهنگى قضایى متهمى در همین رابطه دستگیر شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده که ۲۷ سال سن داشت، علت انتشار تصاویر را بهم خوردن نامزدى‌اش با دختر شاکى بیان داشت و انگیزه اصلى خود را ایجاد جو بدبینى و لکه‌دار نمودن دامان دختر شاکى با انتشار شماره تلفن و تصاویر خصوصى و خانوادگى شاکى در فضاى سایبر و شبکه‌هاى اجتماعى به قصد انتقام گیرى عنوان داشته است.

فرمانده انتظامى شهرستان تربت جام گفت: فضاى سایبر مکان مناسبى براى تسویه حساب شخصى نیست و کاربران محترم به خاطر داشته باشند هرگونه انتشار تصاویر بدون رضایت صاحب آن مطابق قانون جرایم رایانه اى مشمول مجازات خواهد بود.

انتهای پیام//س. ج.
شناسایى و دستگیرى عامل هتک حرمت و انتشار تصاویر خصوصى دختر جوان در تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • ◄ درآمدهای حیرت آور فرودگاه استانبول برای اقتصاد ترکیه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار