Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حسین مقصودی در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عملکرد دکتر سلطانی فر در هشت ماه گذاشته به عنوان وزیر ورزش و جوانان را موفق دانست و اظهار داشت:متاسفانه ورزش و امور جوانان مورد بی توجهی قرار گرفته و مظلوم واقع شده بود اما اکنون نگاه مثبتی به این مقوله ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مجلس دهم گفت: نگاه تخصصی دکتر سلطانی فر برای انتصاب های مسئولیت های مختلف در این وزارتخانه قطعا قابل تقدیر است.

وی همچنین تعامل دکتر سلطانی فر با مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب ارزیابی و تصریح کرد: رای بالایی که وزیر ورزش و جوانان آورد و سپس تعامل بسیار خوب برای بهبود اوضاع ورزش و حل مشکلات جوانان همچنین تحرک و نشاطی که در جامعه ورزش به وجود آوردند باعث شد نمایندگان هم در برنامه ششم توسعه کشور با نهایت همکاری قوانین خوب حمایتی را برای ورزش و امور جوانان تصویب کنند.

حسین مقصودی از دکتر روحانی رییس جمهور به دلیل معرفی مجدد دکتر سلطانی فر برای وزارت ورزش و جوانان تقدیر کرد و اظهار داشت: قطعا حضور دکتر سلطانی فر به سود ورزش کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت، دبیرکل حزب اعتدال و توسعه در ادامه انتصابات جدید ، طی احکام جداگانه خانم ها دکتر زهرا اربابی و دکتر پروین داداندیش را به ترتیب به سمت «معاون امور آموزش» و «معاون امور هماهنگی کانون ها» منصوب نمود.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903153

دیگر خبرها

  • تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای نخستین‌بار
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • مقاله پژوهشگر زنجانی در همایش ملی ژئوماتیک برگزیده شد