Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: پرداختن بیش از حد به اقدام کسی که عذرخواهی کرده درست نیست. این اخلاق باید نهادینه شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمدجواد ابطحی در نطق میان‌دستور مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، با تبریک روز خبرنگار، گفت: امیدوارم حرمت قلم را به درستی پاس دارید.

وی با اشاره به حاشیه‌های مراسم تحلیف رییس‌جمهور در مجلس، گفت: بنده به سهم خودم از رعایت نشدن شأن مجلس از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم و از همکارانی که عذرخواهی خود را علنا بیان کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به مسئولان کشور در نکوهش ظلم و ستم به مردم به قرائت حدیثی از حضرت علی (ع) پرداخت و یادآور شد: شاید به یاد داشته باشید که آقای جعفریان، کمونیست نادم شده زمان شاه و دبیر حزب رستاخیر به ریاست صدا و سیما منصوب شد و در سال ۱۳۵۶ گفت: «مردم دارند پچ پچ می‌کنند، مبادا پچ پچ‌ها به فریاد تبدیل شود.» آقایان آیا ما فریاد مظلومان و ستمدیدگان و محرومان را نمی‌شنویم؟

این نماینده اصولگرای مجلس هشدار داد: ای صاحبان قلم، اندیشه و تدبیر فریاد مظلومان، کسانی که مورد تعهدی قرار گرفته‌اند و مطالبات به حقشان نادیده گرفته شده است، کارگران و کارمندان واحدهای تعطیل شده مثل کاشی نیلو و پلی اکریل، مطالبات سپرده‌گذاران مالی، مطالبات بازنشستگان لشگری و کشوری، مطالبات حق‌التدریسی‌ها و همه طلبکاران. مجلس و دولت باید اولویت‌گذاری کند به ویژه در امر معیشت و اقتصاد اما حواسمان جمع باشد که اولویت همیشگی ما تعلیم و تربیت است که از دست رفته است.

ابطحی سپس به تشریح نیازها و مشکلات مردم در خمینی‌شهر پرداخت و گفت: کارتون‌خوابی و حاشیه نشینی در خمینی‌شهر ویژه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • (تصاویر) متن و حاشیه مراسم قهرمان ایران
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)