Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه>شهری - شهرداری تهران تا روزهای آینده شهردار جدید خود را می‌شناسند. شورای پنجم که منتخبان مردم تهران هستند، طی روزهای اخیر مشغول بررسی برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی تصدی پست شهرداری تهران هستند.

به گزارش خبرآنلاین، نامزد‌ها روز یکشنبه برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند و از امروز تا فردا صبح برنامه‌های آنها از سوی اعضای شورای شهر پنجم تهران بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخر هم فردا ظهر بنابر برنامه‌ای که اعضای شورا مطرح کرده‌اند، شهردار آینده تهران معرفی می‌شود.


با این حال به نظر شما گزینه‌های شهرداری تهران باید چه برنامه‌هایی را در اولویت خود قرار دهند؟

نظرات خود را ذیل این خبر به صورت کامنت با ما در میان بگذارید.

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : شهرداری تهران - شورای شهر تهران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۲۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت

زهرا شمس احسان صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه در اول مهرماه سال گذشته بر اساس صورت جلسه فی‌مابین شهردار تهران و وزیر ورزش مقرر شد که در راستای ساخت آزادراه شهید شوشتری و توسعه خط هفت مترو بخشی از زمین و ورزشگاه تختی به شهرداری تهران تحویل داده شود، اظهار کرد: مابه ازای آن نیز مقرر شد که شهرداری تهران هفت مجموعه ورزشی خود را تحویل وزارت ورزش و جوانان بدهد.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران نیز در قالب لایحه‌ای از شورای شهر اجازه گرفت تا این مهم در راستای اجرای طرح‌های ترافیکی و توسعه شبکه حمل و نقل انجام گیرد، اظهار کرد: در ۱۲ دی‌ماه سال گذشته شورای شهر به شهرداری اجازه انجام این معامله را داد؛ اما در تبصره‌ای ذیل این مصوبه قید کردیم که شهرداری تهران می‌بایست در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به تأمین بودجه ساخت هفت ورزشگاه جایگزین اقدام کند و به سازمان املاک نیز فرصت داده شد که نسبت به تأمین زمین در مناطق ۱۳، ۱۸، ۱۹ و ... حداقل به مساحت ۳۰ هزار متر اقدام کند و این زمین‌ها را در اختیار سازمان ورزش قرار دهد تا نسبت به ساخت ورزشگاه اقدام کند که حالا حدود چهار ماه از این دستور گذشته، اما هنوز تکلیف این موارد مشخص نیست که از شهرداری می‌خواهیم هرچه سریع‌تر نسبت به انجام این مهم اقدام کرده و گزارش آن را نیز به شورای شهر ارائه کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • انتقاد عضو شورای شهر از عدم ساخت ورزشگاه‌های جدید در پایتخت
  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • لزوم بررسی فنی پل «فرجام» توسط معاونت فنی و عمران شهرداری تهران