Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش تنگستان تصریح کرد: ضروری است خبرنگاران برای انعکاس بهتر اخبار، از مهارت خبر نویسی و سواد رسانه ای برخوردار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، حسین پولادیان رئیس آموزش و پرورش تنگستان با گرامی داشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان سفیران عرصه ی آگاهی و دانایی با قلم و اندیشه ی خود به رفع مشکلات مردم می پردازند و با بیان واقعیت ها زبان گویای جامعه ی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه پولادیان به سوالات خبرنگار در رابطه با وضعیت آموزش و پرورش در شهر آباد پاسخ داد و بیان کرد: در حوزه فرهنگی در شهر آباد بیشتر باید توسط مسولان شهر کار شود و زیر ساخت ایجاد فضاه های آموزشی در شهر آباد جهت احداث مدارس جدید مهیا نیست که می بایست مردم و مسولان شهر در این زمینه اهتمام لازم را انجام دهند .

رئیس آموزش و پرورش تنگستان با بیان این که خبرنگاری خوب دیدن، خوب شنیدن، خوب گفتن و خوب نوشتن است؛ تصریح کرد: ضروری است خبرنگاران برای انعکاس بهتر اخبار، از مهارت خبر نویسی و سواد رسانه ای برخوردار باشند.


پولادیان افزود: صراحت، صداقت و شجاعت سه اصل مهم در خبرنگاری ست و خبرنگاران و تلاشگران عرصه رسانه، صادقانه، شفاف، بدون ترس، ملاحظه کاری و دخالت عواطف شخصی به بیان واقعیت ها می پردازند.

رئیس آموزش و پرورش تنگستان نقش خبرنگاران را در آسیب شناسی جامعه مهم دانست و گفت: مشکلات آموزش و پرورش ساختاری ست و دو سویه بودن امر تعلیم و تربیت، همدلی و هم نوایی اولیاء دانش آموزان با معلمان را می طلبد و موفقیت های دانش آموزان در عرصه های مختلف در سایه ی همین همکاری و همراهی اولیاء با معلمان محقق می شود.

وی وجود ۱۴ مدرسه تخریبی در شهرستان و کمبود تجهیزات آزمایشگاهی و آموزشی مدارس را یاد آور شد و گفت: با توجه به تلاش تعدادی از خیران مدرسه ساز و اعتبار تخصیص یافته ی فرمانداری تنگستان به ساخت و تجهیز تعدادی از مدارس، امید است با تکمیل و افتتاح تعدادی از پروژه های آموزشی، سال تحصیلی ۹۶/۹۷ را به نحو مطلوب و شایسته ای آغاز کنیم.



وی با بیان این که شاخص ارزیابی عملکرد مدیریت، نتایج کنکور و امتحانات نهایی است گفت: در اجرای طرح تقویت بنیه علمی در دوره دوم متوسطه ۴۹۴ جلسه آموزشی و در زمینه ی کنکور ۲۰۲ جلسه برگزار شده وکسب ۹۳ رتبه در حوزه ی آموزش توسط فرهنگیان و دانش آموزان، نتیجه ی برنامه ریزی و تلاش های این مدیریت و اولیای مدارس است.

حسین پولادیان تلاش های این مدیریت در رفع مشکلات آموزشی مدارس شهر آباد را یاد آور شد و گفت: این شهر به دلیل فاصله ی جغرافیایی اش از مرکز شهرستان، بستری برای جذب تعداد زیادی از معلمان نیست که البته با آسیب شناسی بیشتر و انجام کار فرهنگی می توان مشکلات آموزشی آن را تاحدودی حل نمود.

در این نشست معاونان پشتیبانی و آموزشی این مدیریت با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و تقدیر از آنها، به بیان شاخصه های ضروری در امر خبرنگاری پرداختند و هر یک از خبرنگاران حاضر، دیدگاه های خویش را بیان نمودند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان در حال احداث بودن ۱۷۳۴ کلاس درس در سطح استان گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا ابراهیمی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در همایش فرهنگیان ایثارگر آذربایجان‌غربی گفت: توجه به زیرساخت‌های آموزشی و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش مورد توجه جدی دولت سیزدهم است.

وی افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به‌عنوان یک سند بالادستی ناظر بر همه فعالیت‌ها و برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت است و باید تأکید بیشتری بر اجرای بهتر این سند صورت پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تحقق اجرای صحیح و دقیق سند تحول بنیادین دانش‌آموزانِ در تراز انقلاب اسلامی را تحویل جامعه خواهد داد.

ابراهیمی ادامه داد: استان آذربایجان‌غربی در موضوع فضای آموزشی مدارس دچار عقب‌ماندگی تاریخی بود که با آغاز دولت سیزدهم و توجه جدی استاندار به موضوع زیرساخت‌های آموزشی و سایر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش، در دو سال اخیر یک هزار و ٣٤ کلاس درس تحویل شده و هزار و ٧٣٤ کلاس درس نیز در دست احداث است.

وی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه و پیگیری جدی موضوعات مرتبط با دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل نیز از دیگر اولویت‌های مقام عالی استان در شورای آموزش و پرورش است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه این شورا، همه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌ها مکلف به همکاری با آموزش و پرورش در موضوع شناسایی و سپس جذب بازماندگان از تحصیل هستند.

کد خبر 751190

دیگر خبرها

  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از چهارشنبه
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران