Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-19@07:32:18 GMT

مهریه جالب خانم بازیگر به خاطر عشق به امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۰۲۹۸

مهریه جالب خانم بازیگر به خاطر عشق به امام رضا (ع)

صراط: بازیگر تئاتر و تلویزیون ایران در برنامه خوشا شیراز از ارادتش به امام رضا(ع) سخن گفت.

به گزارش خبرآنلاین، نفیسه روشن بازیگرسینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی و خادمان حرم امام رضا(ع) مهمانان این هفته برنامه خوشا شیراز بودند.

نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره انتخاب کارهایش گفت: گزیده کار می‌کنم و پس از سریال اغما که در سال 86 بازی کردم با بهترین کارگردان‌ها کار کردم از جمله ساختمان 85 به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، مازیار میری، کرم‌پور و بسیاری از کارگردانان توانای سینمای ایران.

وی با بیان اینکه بیشتر به‌دنبال بازی‌کردن در فضا و نقش‌های متفاوت هستم، افزود: سال گذشته دو سریال خیلی خوب از طرف تلویزیون به من پیشنهاد شد اما به دلیل شباهت به نقش‌هایی که قبلا کار کرده بودم بازی در این سریال‌ها را نپذیرفتم.

نفیسه روشن با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر در تئاتر بازی می‌کنم، بیان کرد: فضای تئاتر به من دنیای تازه و جدیدی را نشان می‌دهد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال معروف

به گزارش همشهری آنلاین، او یئونگ-سو، بازیگر ۷۹ ساله فصل اول سریال پرطرفدار «بازی مرکب»، به جرم آزار و اذیت جنسی و مطابق بر حکم دادگاه کره جنوبی، به هشت ماه حبس، دو سال تعلیق از کار و چهل ساعت حضور در دوره‌های درمانی خشونت جنسی محکوم شد.

این بازیگر اتهام تعرض جنسی در سال ٢٠١۷ را رد کرد و هنگام ترک دادگاه به خبرنگاران اعلام کرد که هفت روز فرصت دارد که به این تصمیم اعتراض کند و این کار را خواهد کرد. او مدعی شده که مسئله بزرگ‌نمایی شده و فقط هنگام همراهی بازیگر زن در کنار دریاچه دست او را گرفته است.

در سال ٢٠٢٢ نیز علیه یئونگ-سو اعلام جرم صورت گرفت و با پیگردهای قانونی، محکومیت یک سال حبس برای او در نظر گرفته شد.

گروه مدافعان حقوق زنان در کره جنوبی از حکم اخیر استقبال کرده و خواستار عذرخواهی این بازیگر از قربانیان شده است.
گروه مذکور در بیانیه‌ای اظهار داشت: «مدعی‌علیه همچون دیگر متجاوزان جنسی سینما در گذشته، سعی دارند خشونت جنسی‌شان را در پوسته‌ای از لطافت و دوستی پنهان کنند.»

این بازیگر کره‌ای با ایفای نقش در «بازی مرکب» در سال ٢٠٢٢ ، نخستین جایزه گلدن گلوب را برای کشورش به ارمغان آورد.

مباحثاتی که در باب اتهام او به آزار جنسی صورت گرفت، سبب حذف او از فیلم در حال ساخت در کره جنوبی شد.
نام سریال «بازی مرکب» چندی پیش نیز بر سر یک موضوع حقوقی مجددا بر سر زبان‌ها افتاد. دو نفر از شرکت‌کنندگان «بازی مرکب: چالش» که از روی سریال «بازی مرکب» ساخته شده است، شرکت سازنده‌ این مسابقه‌ی تلویزیونی را به دلیل مصدومیت‌هایی که در طول این چالش متحمل شده‌اند، تهدید به شکایت قانونی کردند.

یک شرکت حقوقی بریتانیایی تایید کرده بود که وکالت دو نفر از شرکت‌کنندگان این مسابقه‌ی تلویزیونی را که مدعی شده‌اند در زمان تصویربرداری این برنامه در انگلستان دچار «سرمازدگی» و اختلالات عصبی شده‌اند، به عهده گرفته است.

ادعای این دو شرکت‌کننده مربوط به یکی از بخش‌های این مسابقه با عنوان «چراغ قرمز، چراغ سبز» است که شرکت‌کنندگان بایستی از تیررس یک عروسک عظیم‌الجثه هوشمند دوری کنند.

نتفلیکس پیش‌تر تایید کرده بود که سه نفر از ٤o٦ شرکت‌کننده‌ی این مسابقه دچار مصدومیت شده‌اند.

اکسپرس سالیسیترز که شهرت فراوانی در پیروزی در پرونده‌های مشابه دارد ادعا کرده که وکلایش با «بی‌حرکت ماندن» برای مدتی طولانی در طول مسابقه در حالی‌که تلاش می‌کردند در رقابت باقی بمانند، سلامت خود را به خطر انداخته‌اند.
دنیل اسلید، مدیرعامل اکسپرس سالیسیترز، گفته بود که «شرکت‌کنندگان گمان می‌بردند در رویدادی سرگرم‌کننده حاضر شده‌اند و مصدومان انتظار نداشتند چنین رنجی را تحمل کنند؛ آن‌ها پس از این‌که در موقعیت‌های تنش‌زای دردناکی در هوای سرد گیر افتاده‌اند، دچار جراحات شدند.»

اسلید افزود طبق آنچه به این شرکت گفته شده است، نتفلیکس مرزهای «ایمنی» را به نام «سرگرمی» جابجا کرده است.
ددلاین پیشتر گزارش داده بود که پس از گزارش‌هایی مبنی بر «حوادث پزشکی» در زمان تصویربرداری این مسابقه‌ی تلویزیونی، این برنامه با یک «بازرسی ایمنی» روبرو شده است.

شرکت کنندگان برنامه، پیش‌تر در مصاحبه‌ای با ورایتی ادعا کرده بودند که شرایط تیراندازی «کاملاً غیرانسانی» بوده و هیچ ربطی به بازی ندارد. شرکت‌کنندگان هیچ مبلغی بابت شرکت در این برنامه دریافت نکرده‌اند و به آن‌ها گفته شده بود که این بخش از مسابقه دو ساعت به طول خواهد انجامید؛ در حالی‌که برخی تا هفت ساعت سر صحنه‌ی تصویربرداری حاضر بوده‌اند.

در این مسابقه ۱۰ اپیزودی، مانند سریال کره‌ای «بازی مرکب»، ۴۵۶ شرکت‌کننده برای جایزه‌ای ۴.۵۶ میلیون دلاری، که بزرگ‌ترین جایزه نقدی در تاریخ برنامه‌های تلویزیونی است، رقابت می‌کنند.

کد خبر 839551 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون جهان فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی دختر پیمان معادی در سریال جدید پدرش
  • کنایه پژمان جمشیدی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر
  • کنایه سریال زیرخاکی به حضور شاخ‌های اینستاگرامی بر صحنه تئاتر (فیلم)
  • صدای زنگِ مرگ در سینمای ۱۴۰۲ خیلی بلند بود/ هنوز باور نمی کنیم!
  • هنرمندانی که سال ۱۴۰۲ آسمانی شدند + عکس
  • برای آنهایی که سال ۱۴۰۲ رفتنشان بهت‌زده‌مان کرد
  • خاطره جالب علیرضا خمسه از توسل مادرش به امام رضا برای به دنیا آوردن او (فیلم)
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال بازی مرکب
  • اتهام اخلاقی برای بازیگر سریال معروف
  • سال ۱۴۰۲ و داغ‌هایی که بر دل فرهنگ و هنر نشست