Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایستگاه های مترو فرودگاه امام(ره) -شهر آفتاب و دروازه‌ دولت از امشب شبانه‌روزی می شود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، با بیان اینکه بعضی کارها مانند کار در شهرداری به واقع یک جهاد است، گفت: هیچ شهرداری در دنیا وجود ندارد که با وجود همه امکانات و منابع بگوید دیگر هیچ کاری برای انجام دادن وجود ندارد، در شهرداری همیشه کار وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احمدی بافنده با اشاره به هجمه های اخیر به عملکرد شهرداری تهران گفت: در شهرداری منطقه یک سالها فعالیت کرده ام و حتی یک متر تراکم نداده ام، در شهرداری تهران امکان ندارد، خارج از طرح تفضیلی به کسی یک متر اضافه تر داده باشیم.احمدی بافنده افزود: در شهرداری تهران هنوز کارهای زیادی در شهر باقی است و قصد نداریم بگوییم در شهر همه کارهای خوب را انجام داده ایم و دیگر کاری برای برای دوره جدید وجود ندارد.احمدی بافنده با اشاره به انتقادهای اخیر از افتتاح خطوط مترو گفت: خیلی ها سوال می کنند عجله در چیست که خطوط مترو را افتتاح می کنید؟ این در حالی است که اگر ساخت مترو و یا هر فعالیت عمرانی دیگر به هر دلیلی یک روز متوقف شود دیگر نمی توان کار را با همان سرعت قبل از سر گرفت.وی گفت: در مترو سه بخش کار تعریف شده است: سیویل، تجهیز تونل و نقلیه.در بخش سیویل یا تونل سازی ضمن اینکه تونل ها برای خطوط مترو طراحی و ساخته می شوند، می توان از ظرفیت آن به عنوان پدافند غیرعامل استفاده کرد. آنچه که در کار عمرانی مترو اگر متوقف می شد با مشکل مواجه می شدیم تونل و تجهیزات بوده است، تمام تاکید شهردار تهران در احداث خطوط مترو این بود که کارها را ناقص تحویل ندهیم و تمام تلاش مان را کردیم تا در بخش سیویل و تجهیزات تمامی پروژه ها را به اتمام برسانیم .احمدی بافنده با اشاره به بهره برداری از خط 8 مترو گفت: ایستگاه فرودگاه امام(ره)، شهر آفتاب و دروازه‌ دولت شبانه‌روزی می‌شود و فعلاً خدمات شبانه‌روزی در خط یک و 8 ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی

به گزارش همشهری آنلاین؛ احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران هدف انعقاد قرارداد شهرداری تهران با چین را نوسازی ناوگان در بحث مترو و حمل و نقل عمومی دانست و گفت: «کار خوبی در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم در مرحله اجرا هم طبق برنامه‌ها محقق شود.»

او به موضوع حمایت از تولید داخلی هم اشاره و عنوان کرد: «استفاده از تولید داخلی در اولویت قرار دارد و در کنار آن هر مقدار ناوگان مورد نیاز باشد، باید با واردات تامین شود؛ در این میان هوای پاک تهران هم مهم است. با توجه به این که پیش بینی می‌شود ۷۰ تا ۸۰ درصد منابع متحرک است، برقی سازی وسایل نقلیه و مترو یکی از از گزینه‌های کاهش آلودگی هوا است.»

کد خبر 848699 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت کشور شهردارى تهران ایران و چین تهران

دیگر خبرها

  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • بازدید شبانه خبرنگاران از خط ۲ مترو شیراز
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟