Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از کشف 600 کیلوگر مواد غذایی فاسد در بازرسی از سطح برخی فروشگاه‌های شهر کرمانشاه خبر داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستانکرمانشاه از کشف ۶۰۰ کیلوگر مواد غذایی فاسد در بازرسی از سطح برخی فروشگاه‌های شهر کرمانشاه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازرسی روز گذشته کارشناسان بهداشت از برخی فروشگاه‌ها و کارگاه‌های لبنیاتی سطح شهر، گفت: در این بازرسی‌ها در مجموع بیش از ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و ضبط شده است.خدادایاندر ادامه افزود: در این بازرسی‌ها ۴۰۰ کیلوگرم کره حیوانی، خامه، سرشیر فاسد و کپک زده از یک کارگاه لبنیاتی غیرمجاز کشف شد که بلافاصله این اقلام ضبط و برای امحاء منتقل شد.کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: این مکان به دستور مقام قضایی هم اکنون پلمب شده است و جای نگرانی برای توزیع اقلام فاسد از سوی این کارگاه وجود ندارد.این کارشناس همچنین تصریح کرد: در بازرسی از یک فروشگاه دیگر در شهرک مسکن حدود ۲۰۰ کیلوگرم خرمای فاسد و کپک زده نیز کشف و ضبط شد.کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از مردم خواست تا موارد مشکوک یا غیربهداشتی را به سامانه خبری ۱۹۰ اعلام کنند.وی همچنین از مردم خواست تا حتما خریدهای خود را از مراکز معتبر و مجاز انجام داده و مواد غذایی بی نام و نشان خریداری نکنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی