Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم گفت: فضایی در فرهنگسرای جوان به‌عنوان خانه سمن راه‌اندازی شده است.

عطاء الدین قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم٬ درباره نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه اظهار داشت: مشارکت اجتماعی یکی از راه‌های افزایش سرمایه اجتماعی است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم با اشاره به اینکه تشکل‌ها جایگاه بالایی در تمام دنیا دارند٬ افزود: متأسفانه در کشور ما این موضوع هنوز دست نیافته اما همین مقدار فعلی را باید تقویت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: دولت به دنبال این است که فعالیت تشکل‌های مردمی را به قانون تبدیل کند٬ چنان چه رخ دهد سمن‌ها نقش بسزایی را در تصمیمات مختلف خواهند داشت.

‌قاسمی بیان کرد: اگر می‌خواهیم کشوری پیشرفته‌ای فارغ از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم باید از مشارکت حداکثری مردم استفاده کنیم.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم درباره آخرین وضعیت خانه سمن استان گفت: فضایی در فرهنگسرای استان در نظر گرفته‌شده و مدتی می‌شود که سمن‌ها ازآنجا استفاده می‌کنند، اما این کافی نبود بلکه باید با برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تر نهایت استفاده را از خانه سمن استان کرد.

انتهای پیام/‌

R7854/P41362/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم با معرفی نفرات برتر در استان به کار خود پایان داد.

دبیر جشنواره گفت: این جشنواره در زمینه فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی با محوریت نوجوان سالم، یاری گران زندگی و مدیریت مورد با کُلیات خودمراقبتی دانش اموزان در مقابل با کاهش، کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

منصوری افزود: بیش از شش هزار و ۵۰۰ اثر از فرهنگیان و دانش آوزان استان به دبیرخانه با محوریت نوجوان سالم ارسال شد که بیش از ۱۰۰ اثر برگزیده شدند و از آنها تجلیل شد.

او گفت: در کنار برترین‌ها یاری گران زندگی مدارس و همچنین مدیریت مورد نیز دانش آموزان توانمند در زمینه شغل‌های علمی، فناوری و افتخارات علمی و پزوهشی و اجتماعی آثار خود را ارسال کردند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در این آیین، جشنواره نوجوان سالم را فرصتی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خود مراقبتی دانست و گفت: تلاش ما بر این است با سالم سازی محیط و با استفاده از تاثیر گروه همسالان، مربیان و معلمان بتوانیم دانش آموزان را به سمت مسیر صحیح زندگی، هدایت و زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم.

مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان هم در این آیین آشنایی دانش آموزان با مشارکت اجتماعی و ترویج زندگی سالم و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از اهداف این جشنواره بیان کرد و گفت: یاری گران زندگی در مدرسه باید دانش آموزان سالم باشند و نگذارند آسیب‌های اجتماعی چه در مدرسه و چه در جامعه گسترش یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز