Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:52:41 GMT

عرضه محصولات کانون، هدایت زیرساخت فرهنگی جامعه

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۰۸۸۱

عرضه محصولات کانون، هدایت زیرساخت فرهنگی جامعه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی  هدف از عرضه محصولات فرهنگی در نمایشگاه‌های دائمی را هدایت و تقویت یک زیرساخت فرهنگی صحیح در جامعه دانست.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان‌غربی، جواد زاهدی  در جمع مسوولین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی کانون در استان با تاکید بر این‌که مهمترین هدف کانون در حوزه فروش محصولات، غنا بخشیدن به فرهنگ و اقتصاد فرهنگی است گفت: با عرضه محصولات مناسب زیرساخت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در مسیر صحیح قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با اشاره به این‌که تمام کالاهایی که در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کانون استان عرضه می‌شود دارای پیوست فرهنگی هستند گفت: فعالیت‌های مراکز کانون پیوست فرهنگی کالاهای عرضه شده است.

وی افزود: کانون به عنوان مرجع تخصصی کتاب کودک تلاش می‌کند با مدیریت صحیح عرضه کتاب و محصولات فرهنگی دسترسی کودکان و خانواده‌ها به این محصولات را آسان کند.

در ادامه همچنین با اشاره به این‌که میزان ارتقائ عرضه محصولات داخلی به اشتغال و چرخیدن چرخ‌های تولید کمک می‌کند گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از اهداف توسعه فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های کانون در استان است.

وی با تاکید بر این نکته که هدف کانون استان از عرضه محصولات فرهنگی، فروش به هرقیمت نیست گفت: به دنبال یک کاربست و فضاسازی فرهنگی در حوزه کتاب، اسباب بازی، لوازم‌التحریر و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان هستیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود از نماینده مرکزی عرضه محصولات و مسوولین فروشگاه ها خواست به  موضوع اخلاق فرهنگی در کنار فعالیت اقتصادی توجه ویژه داشته باشند و افزود: واگذاری عرضه به بخش خصوصی به معنی واگذاری در حوزه توزیع کالا است و کانون استان مانند گذشته برنامه‌ریزی‌هایی برای همراهی و حمایت نمایندگان فرهنگی کانون در مراکز فروش انجام داده است.

کانون در این نشست سلیمان عزیز انباری به عنوان نماینده مرکز عرضه محصولات فرهنگی کانون در استان معرفی شد.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۰۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!

ایتنا - ریئون پاکت ۵، نام جدیدترین اختراع کمپانی سونی است که در تشریح آن آمده، این دستگاه پوشیدنی مانند تهویه قابل‌حمل، امکان تنظیم دمای شخصی بدن را به کاربر می‌دهد و هرکجا که بخواهید شما را از گرما نجات خواهد داد.
این گجت جالب با فاصله گرفتن از روش‌های سنتی مثل پنکه‌ها و لباس‌های حجیم راهی به مراتب ساده‌تر را ارائه داده است. شما اگر دستگاه را در بخشی از بدن که نیازمند گرمایش یا سرمایش است، قرار دهید، خیلی سریع، دمای مورد نیاز شما را تأمین می‌کند.

این دستگاه علاوه بر قدرت تنظیم دمای بدن، یک ماژول ترمو-الکتریکی با مجموعه‌ای از حسگرهاست که می‌تواند دمای بدن، رطوبت و حتی حرکات فرد را کنترل کند تا نیازهای او را به راحتی تشخیص دهد.

به گفته سونی این دستگاه خارق‌العاده از ۵ سطح خنک‌کننده برای روزهای گرم و ۴ سطح گرمایشی برای محافظت از شما در سرما بهره می‌برد.

 
باتری این دستگاه با یک بار شارژ قادر به ۱۷ ساعت سرویس‌دهی مستمر است و برای کسانی که ترجیح می‌دهند بصورت دستی ریئون را کنترل کنند پشتیبانی از اندروید و iOS نیز درنظر گرفته شده تا کاربر بتواند از طریق بلوتوث به دستگاه متصل شده و گرما و سرما را به حالت دلخواه تنظیم کند.

محصولات آب و هوایی پوشیدنی کمپانی سونی از سال ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شده و پس از استقبال بی‌نظیر کاربران از این سری محصولات، بازارهای آسیایی نیز تحت پوشش قرار گرفت. اما در جدیدترین خبر کمپانی سونی اعلام کرد عرضه جهانی این محصول نیز آغاز شده و اولین کشور غیرآسیایی که این محصول را دریافت کرده بریتانیاست.

دیگر خبرها

  • با اختراع جید سونی هرکجا که هستید خنک می‌شوید!
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • همدان زیرساخت‌های خوبی برای مبادلات تجاری با روسیه دارد
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده