Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل‌مدافع متهم پرونده «ستایش» از ابلاغ نتیجه کارشناسی تعیین ارش البکاره و مهرالمثل خبر داد.

به گزارش صدای ایران، مجتبی فرحبخش در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتیجه کارشناسی تعیین میزان مهرالمثل و ارش البکاره گفت: نتیجه کارشناسی به من ابلاغ شد و من هم خانواده موکل را در جریان قرار دادم.

فرحبخش عنوان کرد: در مرحله‌ای هستیم که به این نتیجه برسیم که خانواده موکل قصد اعتراض دارند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: میزان دیه‌ای که دادگاه تعیین کرده و کارشناس نظر داده مشخص شده است، اما به دلیل اینکه ممکن است تغییر کند ترجیحا در مورد آن صحبت نمی‌کنم.

وکیل مدافع متهم پرونده ستایش خاطرنشان کرد: خانواده موکل حق اعتراض به نظر کارشناسی را دارند، اما هنوز برای اعتراض تصمیم نگرفتند.

فرحبخش درباره ارسال پرونده اجرای حکم متهم به منظور استیذان اظهار کرد: تا جایی که می‌دانم پرونده اجرای حکم برای استیذان نرفته است؛ زیرا باید تکلیف این پرونده هم مشخص شود و به نظر من بعد از این مراحل برای استیذان فرستاده می شود.

پیش از این مجتبی فرحبخش در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه رسیدگی به بخش دیگری از پرونده ستایش که مربوط به ارش البکاره و مهرالمثل می‌شود و 16 خرداد ماه در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد، گفت: این بخش از پرونده به منظور کارشناسی به کارشناس ارجاع شده است.

همچنین ‎وکیل مدافع متهم پرونده ستایش پیش از این به ایسنا گفته بود: در این پرونده، این بحث مطرح است که ارش البکاره و مهرالمثل باید توامان پرداخت شود یا فقط یکی از آن دو پرداخت شود؟ ظاهرا قانونگذار این دو ماده را متعارض عنوان کرده است. در جلسه رسیدگی طرف مقابل هم بحث هایی را در این راستا ارائه داد. نتیجه این جلسه در صورت عدم نیاز مراجعه به کارشناس، به زودی مشخص خواهد شد.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجواد میردوستی اظهار کرد: درپی مفقودی دختر بچه چهارساله کلاله‌ای کار جست وجو در دستور کار پلیس و دستگاه قضا قرار گرفت که تا کنون توانستیم چهار نفر را به عنوان متهم اصلی دستگیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد، افزود: سه متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله‌ای گفت: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی یادآور شد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی خواهد شد.

یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از ۵ روز جست و جو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کد خبر 6096528

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند