Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای نگهبان، رای ملت به رئیس جمهور و تنفیذ آن ازجانب رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانست. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله جنتی در آغاز جلسه امروز این شورا با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور تاکید کرد: مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مثل همیشه مطالبی گوشزد کردند که باید مثل تابلو جلو چشم مسئولان باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر آن باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با برشمردن محورهای اصلی حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تحلیف با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی افزود: تعداد کثیری از نمایندگان کشورهای مختلف در کمال آرامش، امنیت و نظم در ایران حاضر شدند و مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد.

آیت الله جنتی همچنین با اشاره به حواشی مراسم تحلیف و بازتاب رسانه‌ای و مردمی آن تصریح کرد: چطور این نمایندگان توجه نداشتند که از عمل آنان چه تفسیری می شود و مردم و جامعه درخصوص این اقدام چه قضاوتی خواهند کرد؟ در مجموع کار این عده از نمایندگان خوب نبود و با اعتراضاتی مواجه و به مسئله روز تبدیل شد.

آیت الله جنتی در پایان تحریم‌های اخیر امریکا علیه کشورمان را مسئله‌ای بسیار مهم برشمرد و افزود: این مسئله ای ساده‌ نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌های جدید بی سابقه و هدف اصلی اعمال آن، زیر سوال بردن نظام ما و حرکت در مسیر براندازی جمهوری اسلامی است که باید با توجه جدی به این مسئله، اقدامی شایسته در این باره انجام شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • داوران در صدور حکم صبوری و طمانینه پیشه کنند
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است