Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:26:31 GMT

مزار شهدای گرمسار گل‌باران شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۱۴۹۳

مزار شهدای گرمسار گل‌باران شد+عکس

به مناسبت روز خبرنگار مزار شهدای گرمسار با حضور خبرنگاران و مسئولان اجرایی این شهرستان گل‌باران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از گرمسار، علی همتی معاون فرماندار گرمسار ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: تأمین امنیت اجتماعی و آرامش در افکار عمومی یکی از مهم‌ترین رسالت خبرنگاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رفع مشکلات خبرنگاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های دولت است افزود: رسانه‌ها تریبون دولت و مردم هستند و این مهم نقش ویژه‌ای در توسعه و آبادانی جامعه دارد.

همتی با تأکید بر اینکه خبرنگاری یکی از مشاغل سخت اجتماع به شمار می‌رود بیان کرد: خبرنگاران نیروهای دفاعی کشور در مقابله با دشمنان در جبه جنگ فرهنگی و افکار هستند.

وی اطلاع‌رسانی و انتقال عملکرد دولت را یکی از رسالت‌های مهم خبرنگاران دانست و گفت: ایجاد ارتباط و اعتماد در مردم نسبت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از وظایف خطیر این قشر است.

معاون فرماندار گرمسار تصریح کرد: تقویت رسانه‌ها و حمایت از قشر خبرنگار زمینه‌ساز موفقیت و پیروزی مسئولان نظام است.

وی اذعان کرد: خبرنگاران زبان گویای مردم و پل ارتباطی آنان با دولت است که باید رفع مشکلات و دغدغه‌های این قشر را در دستور کار قرار دهیم.

همتی با اشاره به اینکه رعایت اخلاق در انتقال پیام‌ها و اخبار یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید از سوی خبرنگاران در اولویت قرار گیرد یادآور شد: یک خبر می‌تواند بسیاری از مشکلات و معضلات را از جامعه مردمی رفع کند و یا به گستردگی آن مشکلات بی افزاید.

انتهای پیام/

R41366/P4001/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ سیل در روستای جنت آباد بین روستاهای چنداب و بهورد بخش ایوانکی جاری شد و خسارتی نداشت.

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • سیل و آبگرفتگی در روستای جنت آباد گرمسار
  • کوچ پرستاران از بخش دولتی به خصوصی
  • مهاجرت پرستاران از بخش دولتی به خصوصی/ مشکلات پابرجاست