Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول دولت دوازدهم از فهرست وزرای معرفی شده رئیس جمهور به مجلس دفاع کرد و آن را خوب توصیف نمود.

به گزارش خبرآنلاين، اسحاق جهانگيري در حاشيه جلسه امروز هيات دولت، با بيان اينکه کابينه خوبي با حضور مديران با تجربه و افراد جوان معرفي شده است، ادامه داد: اين ترکيب نمايانگر دولت کارآمدي براي تحقق وعده هاي رئيس جمهور خواهد بود که مي‎تواند با چالش هاي پيش روي دولت مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او نويد حضور پررنگتر زنان در دولت دوازدهم را داد و گفت: رئيس جمهور در جلسه امروز دولت تاکيد کرد که پذيرفته شده نيست که وزرا، معاون خانم نداشته باشند. بنابراين اطمينان مي‎دهيم که از زنان مجرب و تحصيلکرده به تعداد قابل توجهي در دولت دوازدهم استفاده کنيم. رئيس جمهور در اين موضوع جدي است و من هم پيگيري خواهم کرد.

جهانگيري در واکنش به برخي انتقادات درباره ترکيب قوميتي کابينه معرفي شده نيز، گفت: براي حضور قوميت‎ها در دولت نيز اصرار داريم که از ميان معاونان وزرا، سفرا، استانداران از قوميت هاي مختلف حضور داشته باشند.

معاون اول رئيس جمهور در مورد علت عدم معرفي وزير علوم به مجلس نيز گفت: با برادري براي تصدي پست وزارت علوم صحبت شده بود اما او در لحظه آخر به دلايلي اعلام کرد که نمي تواند با دولت همکاري کند. در چنين وضعيتي دو راهکار پيش روي ما بود؛ يا بايد معرفي کابينه را به تعويق مي انداختيم تا فرد ديگري جايگزين او شود يا اينکه کابينه را معرفي کرده و براي وزارت علوم بعدا تصميم گيري مي‎کرديم. ما راه دوم را برگزيديم.دبير ستاد اقتصاد مقاومتي در پاسخ به سوالي در اين باره نيز اظهار کرد: اقتصاد مقاومتي خواسته رهبري است و مهمترين نکته در آن تامين امنيت سرمايده داري است

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ ، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

دیگر خبرها

  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد