Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تربت حیدریه گفت: از مجموع 170 میلیارد ریال بدهی ادارات و سازمانها به شهرداری، 756 میلیارد ریال در قالب پرداخت وجه نقد و اوراق قرضه مشارکت اسلامی دولت، توسط دستگاههای اجرایی وصول شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، رمضانعلی شورابی صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران تربت حیدریه اظهارکرد: از مجموع 170 میلیارد ریال بدهی ادارات و سازمانها به شهرداری، 756 میلیارد ریال در قالب پرداخت وجه نقد و اوراق قرضه مشارکت اسلامی دولت، توسط دستگاههای اجرائی وصول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار تربت حیدریه ادامه داد: از این میزان بدهی ادارات و سازمانهای دولتی به شهرداری حدود 65 میلیارد ریال در قالب اوراق قرضه مشارکت اسلامی دولت توسط دستگاهها و یک میلیارد ریال وجه نقد دریافت شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهرداری تربت حیدریه 360 میلیارد ریال به سازمانها و ادارات و بخصوص تامین اجتماعی بدهکار است که با احتساب طلب 170 میلیارد ریالی از ادارات این میزان بدهی به 190 میلیارد ریال تقلیل پیدا خواهد کرد.

شورابی بودجه مصوب شهرداری تربت حیدریه را 580 میلیارد ریال در سالجاری عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط رکورد در ساخت و ساز و کمبود منابع مالی؛ اما با مدیریت شهری و همکاری و هم افزایی مردم و نهادها در دوسال گذشته بیش از 100 درصد بودجه شهرداری تحقق یافته است.

شهردار تربت حیدریه در ادامه به بخشی از گزارش عملکرد 26 ماهه دوران مسئولیت خود اشاره کرد و گفت: در این مدت با تامین پنج هزار تُن قیر رایگان حدود 800 هزار متر مربع معابر اصلی و فرعی شهر تربت حیدریه نیز بهسازی و آسفالت شده است.

وی مطالعات بهسازی ورودی شهر تربت حیدریه به سمت مشهد را در دو بخش عنوان کرد و بیان داشت: این طرح در دو نسخه تعریف شده که از محل میدان 22 بهمن تا دانشگاه ضمن انتقال مشاغل سخت و مزاحم به مکان دیگری، احداث باغ راه و زائر شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

شورابی بیان داشت: با همکاری نهاد های متولی کار احداث خانه فرهنگ در یکی از محلات کم برخوردار تربت حیدریه با اعتبار شش میلیارد ریال از هفته آینده آغاز خواهد شد تا علاوه بر ارتقای بافت فرهنگی این نوع از محلات، تمرکز زدائی از مرکز شهر نیز صورت گیرد.

شهردار تربت حیدریه از تهیه و تدوین طرح جامع شهری، افزودن پنج دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل، ارتقاء هفت مدیریت به سازمان، بروز رسانی مبلمان شهربازی 14 پارک و تامین وسایل بدنسازی مختص جانبازان ویلچری را بخشی دیگر از فعالیت های خود یاد کرد.

وی همچنین از احداث مجتمع فرهنگی ورزشی بانوان در هسته مرکزی شهرک ولی عصر(عج) با مشارکت اداره ورزش و جوانان مجاور به خانه های مسکن مهر در آینده نزدیک خبر داد.

در پایان این مراسم از خبرنگاران تربت حیدریه تجلیل شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد

خلیل قاسملو معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: بودجه استان شامل بودجه اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای (عمرانی) و بودجه هزینه ای بوده و تعداد دستگاههای مشمول بودجه عمرانی استان بالای ۷۰ دستگاه اجرایی و شمار دستگاههای اجرایی مشمول بودجه جاری نیز ۲۴ دستگاه استانی است.

وی ادامه داد: ۲۴ دستگاه مشمول بودجه استانی سه هزار و ۲۵۰ کارمند دارند در حالی که شمار کل کارمندان بخش دولتی در زنجان ۳۵ هزار و ۶۰۰ نفر است یعنی پرداخت حقوق کمتر از ۱۰ درصد کارمندان استان به صورت استانی است و مابقی مثل معلمان و کارکنان دانشگاهها و مراکز درمانی و شرکتهای دولتی به صورت ملی انجام می شود.

قاسملو به وضعیت درآمدهای استان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته سهم مصوب استان از درآمدهای مالیاتی و سایر درآمدها ۹۶ هزار میلیارد ریال تعیین شده بود ولی ۱۰۰ هزار میلیارد ریال تحقق یافت که ۴.۵ درصد آن یعنی معادل چهار هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال مازاد درآمد استان بود.

وی همچنین به وضعیت مصارف استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مجموعه اعتبارات عمرانی و هزینه ای مصوب استان در سال گذشته ۳۹ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بود که ۲۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت؛ ‌از این مبلغ ۱۱ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال بودجه عمرانی و ۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال هم اعتبارات هزینه ای عمومی و حدود ۸۰۰ میلیارد ریال درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش و بهزیستی بود.

معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: علاوه بر این موارد ذکر شده در خصوص منابع و مصارف استان، سال گذشته ۱۵هزار و ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل حقوق دولتی معادن در استان وصول شد و در سمت دیگر هم بیش از ۱۷هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده ‌به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: اخیرا در مطالبی عددهایی پیرامون ضریب برگشت درآمد استان ذکر شده بود که بر تحلیل دقیقی استوار نیست چرا که در این نوع تحلیل ها باید همه منابع استانی و ملی و همین طور همه مصارف استانی و ملی مدنظر نظر قرار داده شود که با نظر گرفتن این مهم، ضریب برگشت درآمدهای استان بالای ۱۰۰ درصد می شود یعنی میزان برداشت استان زنجان از بودجه کشور بیشتر از میزان درآمدهای آن است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز