Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@07:55:43 GMT

قیمت پنیر فله در بازار + جدول

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۱۷۳۱

قیمت پنیر فله در بازار + جدول

قیمت انواعپنیر فلهو صنعتی به شرح جدول زیر است.


.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است و آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو بودند معاملات را انجام داده و مابقی افراد نگران از ضرر و زیان خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با نزدیک شدن به روز پایانی سال، همچنان خرید و فروش خودرو در بازار راکد است و اکثر مردم ترجیح می‌دهند معاملات خود را به سال آینده موکول کنند. البته نکته مهم اینجاست که یک هفته اخیر به خاطر افزایش نرخ دلار، قیمت خودرو روند صعودی داشته است که همین امر تعلل مردم را در خرید خودرو بیشتر کرده است.

علاوه بر این بررسی‌ها نشان می‌دهد در 6 ماهه گذشته، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی 25 تا 28 درصد افزایش داشته است و مشخص نیست در سال آینده قیمت خودرو به چه سمتی خواهد رفت.

البته کارشناسان خودرو معتقدند نوسانات قیمت در بازار خودرو متاثر از نرخ تورم و قیمت دلار است. اگر این موضوعات با تغییراتی همراه شود قیمت خودرو نیز افزایشی خواهد بود.

در حال حاضر خرید و فروش در بازار خودرو متوقف شده است و آن دسته از افرادی که نیازمند خرید خودرو بودند معاملات را انجام داده و مابقی افراد نگران از ضرر و زیان خرید و فروش خود را به سال آینده موکول کردند.

بررسی بازار نشان می‌دهد در قیمت‌های داخلی ثبات قیمت وجود داشته و در خودروهای مونتاژی نیز تغییرات قیمتی بسیار ناچیز است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ اسفند +جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • این خودرو در بازار ۳۳۰ میلیون تومان گران‌تر فروخته می‌شود/ جدول
  • قیمت فوتون در کارخانه و بازار +جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول