Web Analytics Made Easy - Statcounter

آسیه بیگدلی اولین بانوی بسیجی شهر قیدار به همراه همسرش به قله آراگاتس ارمنستان صعود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق24،آسیه بیگدلی اولین بانوی بسیجی شهر قیدار به همراه همسرش حسین مصطفوی به قله آراگاتس ارمنستان صعود کرد.

این بانوی بسیجی در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: آراگاتس یک آتشفشان مرده به ارتفاع ۴٬۰۹۵ متر است و در حقیقت کوهی تنها است که چهار قله آن گرداگرد یک دهانه آتشفشانی قرار گرفته‌اند و در نزدیکی قله دندانه‌دار آن چمنزارها و سنگلاخ‌هایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روز 12 مرداد ماه با همسرم بعنوان سرپرست تیم کوهنوردی از رشت عازم ارمنستان شدیم و روز 13 بالاخره به شهر ایروان رسیدیم و استراحت کردیم و روز 14 مرداد ساعت 6 صبح بخ همراه یک لیدر از شهر ایروان عازم کوه آراگاتس شدیم و پس از 2 ساعت به محل استارت که رودخانه کوچکی بود رسیدیم و بعد از صحبت های لیدر و سرپرست همه عازم قله شدیم و ساعت 11 به قله رسیدیم، خوشبختانه روز قبل از صعود ما باران شدیدی باریده بود و هوا بسیار مطلوب بود و دوستان به مدت 40 دقیقه در قله ماندن و پس از گرفتن عکس و توضیحات سرپرست تیم درمورد قله های کناری و جبهه های صعود دیگر بالاخره ساعت 12 بعد از 2 ساعت به محل رودخانه که ماشین منتظر بود بازگشتیم.
این بانوی کوهنورد بسیجی قیداری ادامه داد: در این تیم کوهنوردی هفت نفر زن و هشت نفر مرد حضور داشتند که به لطف خداوند همه در کمال صحت و سلامتی موفق به صعود شدند و البته در قله با صلوات و نثار فاتحه یادی از همنوردان شهیدمان وحید محمدی که قرار بود در این سفر همراهمان باشد و همچنین شهید سید رضا جعفری کردیم.
وی افزود: در طول مسیر کوهنوردانی از کشور فرانسه، کانادا، روسیه، خود ارمنستان و ایران شهر کرج را نیز مشاهده کردیم و سفرمان در مجموع 6 روز طول کشید و روز 16 مرداد همه دوستان و همنوردان ساعت 11 شب در صحت و سلامت کامل به منزل های خود رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر جهان
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • جام جهانی تیراندازی| صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی | سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!