Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:50:31 GMT

معارف غنی شیعه میراث اهل بیت عصمت و طهارت است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۱۹۵۲

معارف غنی شیعه میراث اهل بیت عصمت و طهارت است

بوشهر - معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: معارف غنی شیعه میراث اهل بیت عصمت و طهارت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان اداره کل گفت: معارف غنی شیعه میراث اهل بیت عصمت و طهارت است.

معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: توسل طلب شفاعت و شهادت راه های ارتباط با معصومین (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاکیدات موکدی که بزرگان در زمینه قرائت ادعیه و به ویژه دعای زیارت عاشورا داشته اند، افزود: ارتباط با حضرت امام حسین (ع) صرفا به وسیله الفاظ زیارت امکان پذیر نمی شود و باید زمینه برقراری ارتباط های قلبی و روحی هم فراهم شود.

حجت الاسلام محمودی نیا تصریح کرد: روایات، ادعیه و زیارات که راه گشای حیات طیبه در فضای معنوی هستند.

وی تاکید کرد: به‌ویژه زیارت عاشورا که سراسر الهام و حرکت شور آموزش جهت دادن جهت گیری در یک کلمه نوعی تولی و تبری است در عمل و نوعی اعلام مواضع و مشخص کردن خط فکری و موضع گیری سیاسی و اجتماعی است.

در این مراسم که در نمازخانه اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، عبدالحسین ناصری رئیس اداره امور قرآنی و از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به قرائت دعای زیارت عاشورا پرداخت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب عصر پنج شنبه در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامه‌ها و رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: تجهیز بندر بوشهر به جرثقیل ویژه نگله های سنگین از مطالبات چندین ساله برای بندر بوشهر بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته ظرف چند ماه آینده جرثقیل ۱۴۰ تنی در این بندر مستقر می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه عمده مراودات تجاری بنادر استان بوشهر با کشور امارات است گفت: با توجه به مسافت طولانی این محور می‌طلبد در بحث تعرفه بازنگری لازم با هدف رونق بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف اهتمام جدی داشته و در این زمینه با تمام توان و ظرفیت پای کار آمده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: در نشست‌های هم اندیشی با تجار و بازرگانان با بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های آنان برای گره گشایی از مشکلات فراروی رونق بنادر استان بوشهر استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: میانگین بازه زمانی انجام تشریفات گمرکی به واسطه دخیل بودن ۲۷ دستگاه اجرایی بسیار زمان بر است که امید است در جهت تحقق توسعه دریا محور برای سرعت بخشی به این فرایند راهکار لازم اعمال شود.

شکیبی نسب افزود: بنادر استان بوشهر از شاخصه‌های مختلفی خروج کالاهای متروکه سنواتی، رعایت الزامات ایمنی و نُرم تخلیه و بارگیری از بنادر پیشتاز کشور هستند و با چنین جایگاهی بستر خوب و مناسبی برای ورود تجار و بازرگانان به بنادر این استان مهیا است.

کد خبر 6095396

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی