Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی انجمن بیماران کلیوی استان زنجان، مسئول کمیته ورزش انجمن بیماران کلیوی استان زنجان گفت: صعود به قله سهند به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) با همراهی 50 تن از بیماران کلیوی، پیوند اعضاء و هموفیلی انجام شد.

اسرافیل محمدی افزود: در ابتدا انتظار اینکه تمامی بیماران توان بالا رفتن تا قله کوه را داشته باشند را نداشتیم اما این افراد نشان دادند که با وجود بیماری از اراده بالایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با این سخن که ورزش سبب تندرستی در افراد سالم شده و از پیشگیری بیماری در بدن افراد بیمار نیز جلوگیری کرده و حتی منجر به سلامتی و تندرستی آنها می‌شود، اظهار کرد: فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء به همین دلیل تشکیل شده است تا بیماران را با ورزش به سوی تندرستی سوق دهد. اخیرا با اجرای برنامه‌های ورزش و با حضور بیماران در این برنامه‌ها از پیشرفت بیماری 600 نفر جلوگیری ومراقبت کردیم.

مسئول کمیته ورزش انجمن بیماران کلیوی با بیان اینکه بیماران این انجمن به مسابقات جهانی پیوند اعضاء اعزام می‌شوند، گفت: بهروز سلیمی و فریدون عطرچی از اعضایی هستند که تاکنون چندین بار به مسابقات جهانی پیوند اعضاء اعزام شده و حائز مقام شده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه انجمن بیماران کلیوی در هفته 2 جلسه اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی تنیس روی میز و دارت می‌کند، عنوان کرد: در مراد ماه نیز جشنواره تابستانی ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار شد و قرار است افراد منتخب استانی به مسابقات کشوری اعزام شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • ۴۰ درصد افراد نابارور بچه دار می‌شوند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری