Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی عملکرد شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران در کمیسیون متبوع خود خبرداد.

به گزارش بی‌باک به نقل از وزارت نفت؛اسدالله قره خانی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به نشست دیروز این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در این نشست عباسعلی جعفری نسب، مدیرعامل شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران در کمیسیون حضور یافت و گزارشی تفصیلی از وضع خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، چالش‌ها، فعالیت‌ها و طرح‌های در حال اجرا ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که شرکت خط لوله و مخابرات نفت ایران اقدام‌های متناسبی در زمینه‌های مخابراتی، بازسازی، مرمت و تعویض خطوط لوله فرسوده انجام داده است، افزود: خطوط لوله از جنوب کشور وارد ترمینال تهران و سپس به سمت شمال و غرب کشور هدایت می‌شود و در تهران چهار مخزن برای انتقال وجود دارد، این مخازن در شهر ری، فرودگاه مهرآباد، جنوب غرب تهران و شرق تهران مستقر شده‌اند.

سخنگوی کمیسیون انرژی در تشریح دستور کار دوم کمیسیون انرژی، تصریح کرد: معرفی اعضای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم و ساز و کار کمیسیون برای بررسی صلاحیت این افراد دستور کار دیگر کمیسیون بود که بر این اساس مقرر شد برخی از وزیران به عنوان وزیران اصلی و برخی به عنوان وزیران فرعی در کمیسیون حضور یابند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: وزیران اصلی شامل وزیر نفت، نیرو، رفاه و دفاع هستند که حدود ۲ ساعت زمان دارند تا برنامه‌های خود را برای اعضای کمیسیون انرژی تشریح کنند و به وزیران فرعی حدود یک ساعت فرصت توضیح درباره برنامه داده می‌شود و نمایندگان و کمیته‌های تخصصی کمیسیون انرژی مجلس نیز می‌توانند پیشنهادهای خود را برای اداره بهتر کشور به وزیران ارائه دهند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • با دیپلماسی فعال منطقه‌ای ایران خط لوله صلح با وجود کارشکنی آمریکا در حال ساخته شدن است
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود