Web Analytics Made Easy - Statcounter


کنفرانس بین‌المللی اورولوژی فانکشنال تبریز تحت عنوان "تازه‌های پیشگیری، تشخیص و درمان بی‌اختیاری ادراری-مدفوعی"،  در روزهای ۱۸ و ۱۹ مردادماه در تالار شهید شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است .
 
به گزارش ایسنا، سکینه حاج‌ابراهیمی، دبیر علمی این کنفرانس بین‌المللی با بیان اینکه، صرفا 30 درصد افراد مبتلا به بیماری بی‌اختیاری ادراری-مدفوعی به ما مراجعه می‌کنند، بیان کرد: ما باید نقش خوبی در این خصوص ایفا کنیم، چرا که انزوایی که در اثر بی‌اختیاری ایجاد می‌شود، بیشتر از بیماری‌هایی چون دیابت بوده و این بیماری در رتبه دوم بعد از افسردگی حاد قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با اشاره به اهداف برگزاری کنفرانس بین‌المللی اورولوژی فانکشنال تبریز، ادامه داد: از محققان و افراد متخصص دعوت کردیم تا در این راستا بتوانیم قدم‌هایی را برداریم و با توجه به اینکه احساس می‌کردیم بخشی از رسالت ما در انجمن باقی مانده است، از این رو این برنامه را ترتیب دادیم تا بتوانیم دانسته های خود را مطرح کرده و چاره‌ای برای این درد پیدا کنیم .
 
وی خاطرنشان کرد: از تمامی حاضران که از کشورهای مختلف گردهم آمده اند قدردانی می‌کنیم و امید است که بتوانیم حداکثر استفاده را از این کنفرانس بین‌المللی ببریم .
 
محمدرضا نوروزی، دبیر انجمن اورولوژی ایران، در این کنفرانس بین‌المللی اظهار کرد: ما در این حوزه‌ در شاخه‌های مختلف رشد داشته‌ایم و دانشگاه تبریز نیز در برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مربوطه بسیار خوب عمل کرده است .
 
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این همایش بین‌المللی و با اشاره به اهمیت این بیماری در جامعه، بیان کرد: در این دوره‌ها، امور به خود انجمن‌های استانی سپرده شده و شاهد ارتقای سطح کیفیت در این راستا شده‌ایم که نتیجه‌ی این ارتقاء نیز به نفع مردم و بیماران است .
 
وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع)، بیان کرد: در این روایت تاکید شده است که نیازهای مردم به شما از جمله نعمت‌های الهی است، از این رو مراجعه و نیاز بیماران به پزشکان نیز از جمله نعمات الهی بوده و ما موظف هستیم که در راستای خدمت رسانی به بیماران تلاش کرده و همچنین به نفع آنان قدم برداریم .
 
دکتر مدائن، استاد دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این کنفرانس بین‌المللی، اضافه کرد: در سال‌های ۶۵ و ۶۶ کسی به بی‌اختیاری اداری-مدفوعی بانوان توجهی نشان نمی‌داد؛ پس از آن ما روش‌هایی ساده را آموخته و اجرا کردیم؛ روز به‌روز استقبال بانوان از این موضوع بیشتر شد و انگیزه‌ای شد تا راه‌های درمان این بیماری را پیگیری کنیم .
 
وی با تاکید بر اینکه، بیماری بی‌اختیاری ادراری-مدفوعی ارتباط مستقیمی با کیفیت و خود زندگی دارد، بیان کرد: با توجه به اینکه از هر ۴ زن، یک نفر این مشکل را دارد، از این رو به عمق قضیه پی برده شده و در این راستا نیز فعالیت‌هایی انجام می‌شود، برگزاری این همایش بین‌المللی نیز به همین دلیل بوده است .
 
وی با تاکید بر اهمیت این بیماری و لزوم پرداختن به آن، اضافه کرد: امروزه در پله‌های مختلف، شاهد رشد علمی در رشته‌ی ارولوژی هستیم . Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی وارد تهران شد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با هدف دیدار با مسوولان کشور و حضور در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای وارد ایران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 وارد ایران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

در این سفر رافائل گروسی قرار است ضمن دیدار با مسوولان کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در نخستین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای که هم اکنون در شهر اصفهان در حال برگزاری است، حضور یابد.

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ایبرگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • سفر گروسی به اصفهان مهر تاییدی بر حمایت آژانس اتمی از مجموعه‌های علمی ایران است
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است