Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از طلاق برای والدین مهدهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی احمدوند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در گفتگو با فردیساناز برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از طلاق برای والدین مهدهای کودک در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که فردیس رتبه ی اول طلاق را در استان البرز به خود اختصاص داده است این آسیب آجتماعی را یکی از مهم ترین معضلات اجتماعی شهرستان عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فردیس گفت: کارگاه های آموزشی پیشگیری از طلاق برای کارکنان ادارات ومهدهای کودک با بهره گیری از مشاوران مجرب بهزیستی و روانشناسا ن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از بتشکیل اتاق فکر در فردیس خبر داد و خاطرنشان کرد:با توجه به مصوبه تشکیل اتاق فکر یازده نفره به دبیری اداره تبلیغات اسلامی در شورای فرهنگ عمومی، پیگیری این موضوع در دستور کار قرارگرفته است و شناسایی معضلات مهم و راهکار فرهنگ‌سازی، پیشگیری و جلوگیری از معضلات اجتماعی در فردیس به شورای فرهنگ عمومی این شهرستان قرار دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس در پایان خاطر نشان کرد: اداره‌ تبلیغات اسلامی در رابطه با ترویج عفاف و حجاب نیز برنامه‌هایی مانند برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب، تجلیل از دختران برتر قرآنی و غیره را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۳۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش فردیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار و خطرناک این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ "کامران ملکی"   در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 11 مرکزی شهرستان فردیس و اعلام شکایت مبنی بر اینک شاکی و پدرش در یکی از خیابان های فردیس در حال تردد بوده‌اند که توسط چند نفر ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس بیان کرد: در روزهای بعد نیز چندین نفر از شهروندان به کلانتری مرکزی فردیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی را مطرح که با توجه به حساسیت موضوع و افزایش احساس ناامنی بین شهروندان، تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان پرونده شدند که پس از هماهنگی قضائی، وی را دستگیر و پس از تحقیقات تکمیلی متهم دوم نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده پس از معرفی به دستگاه قضائی روانه زندان شدند، اظهار داشت: این افراد از اراذل و اوباش سابقه دار و خطرناک شهرستان بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان گفت: امنیت شهروندان خط قرمر پلیس است و با سلب کنندگان آرامش و آسایش مردم بدون مماشات برخورد خواهیم کرد.

 انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد