Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها برای جوانان ما شبه ایجاد می‌کند و دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال می‌برد ما باید دستاوردهای ۴۰ ساله نظام را به جوانانمان معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مهرداد عظیمی ظهر امروز در همایش بسیج رسانه و تجلیل از خبرنگاران با اشاره به دشمنی دشمنان با نظام اسلامی اظهار داشت: امروز شرایط عجیبی حاکم است و نیروهای انقلابی ما باید ببینند که دشمن چگونه با نظام جمهوری اسلامی دشمنی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 250 شبکه مختلف علیه نظام ما فعالیت می‌کنند، افزود: در طول تاریخ سابقه نداشته است که چنین رقابت نابرابری مشاهده شود، دشمن هزینه عجیبی را صرف تبلیغات و ایجاد رسانه کرده است و با تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارند تبلیغات را علیه ما انجام می‌دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ما در جبهه حق هستیم، بیان کرد: رسانه‌های ملی و صدا و سیما با همین ظرفیت می‌توانند با فعالیت‌های دشمن مقابله کنند و حتی جوانان ما می‌توانند از ظزفیت گسترده فضای مجازی استفاده کنند تا شاید بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم. بنابراین با یک حرکت منسجم باید در این حوزه حرکت کنیم.

عظیمی با بیان اینکه نیروهای جوان را فرصت دهیم و بسترها را برایشان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی با کمک همین جوانان و الگو قراردادن شهدا در برابر هجمه‌های دشمن ایستادگی می‌کنند، دشمن تنها از طریق تکنولوژی و شخصیت‌ سازی فعالیت می‌کند اما ما محتوای بسیاری مانند وصیت نامه شهدا را داریم که می‌توانیم در این عرصه بکاربگیریم.

وی با بیان اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها برای جوانان ما شبه ایجاد می‌کند و دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال می‌برد ما باید دستاوردهای 40 ساله نظام را به جوانانمان معرفی کنیم.

انتهای پیام/

R41350/P1486/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ

در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر مذاکرات آتش‌بس در غزه بسیار جدی شده و طرف‌های مذاکره در قاهره امیدوار هستند به‌زودی توافق آتش‌بس ایجاد شود.این مذاکرات درست در آستانه مطرح شدن ادعای حمله رژیم صهیونیستی به رفح به مراحل جدی‌تری رسیده و آمریکا یک‌پای آن است.اما بنیامین نتانیاهو اعلام کرده که حمله به رفح قطعی است و این ربطی به انجام و عدم انجام توافق در مصر ندارد.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند