Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد و گفت: بعد از طرح سوالات نمایندگان محترم و پاسخگویی وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات، به نظر آقای جهرمی با توجه به سوابق فنی و اجرایی که داشته این قابلیت را دارد تا به عنوان وزیر ارتباطات به گسترش حوزه ICT در کشور کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از ایسنا ، سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر پیشنهادی ارتباطات در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع مجلس خبر داد و گفت: آقای جهرمی جوان‌ترین وزیر بعد از انقلاب است که به مجلس معرفی شده و دیروز با حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به سوالات نمایندگان محترم به صورت شفاف پاسخ دادند.

وی با اشاره به ضرورت جوانگرایی در کشور، افزود: اگر ما بحث جوانگرایی را مطرح می کنیم باید پذیرش جوان کردن حوزه‌های مختلف را داشته باشیم.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که عمدتا صنعت ICT یک صنعت جوانی است و مخاطبان آن را عمدتا جوانان تشکیل می‌دهند لذا این دو ویژگی باید تلفیق شوند تا یک وزیر جوان را موفق جلوه دهند و بنابراین نباید نسبت به این موضوع محتاط عمل کنیم.

باستانی با بیان اینکه ارزیابی کلی ما این است که گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات، توان و قابلیت حضور در جایگاه وزیر در این وزارتخانه را دارد، تصریح کرد: آقای جهرمی با توجه به توان فنی و سوابق فنی و زیرساختی درخشانی که در حوزه ICT دارند و نگاهی که به حوزه ایجاد شغل در بخش ICT، تشکیل هاب منطقه‌ای در ایران و همچنین سوابق اجرایی مختلفی که در بحث افزایش شاخص‌های کیفی و کمی اینترنت و پهنای باند دارند مشخص است که می‌توانند در جایگاه وزارت ارتباطات نیز آن را با گسترش بیشتری دنبال کنند؛ چراکه کسی که کاری را انجام می‌دهد معلوم است که به آن نیز اعتقاد دارد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطر نشان کرد: جمع بندی من این است که جهرمی می‌تواند یک وزیر موفق و جوانی باشد که حتما پشتیبانی مجلس و بقیه نهادها را برای گسترش ICT را لازم دارد تا مردم بتوانند بهتر از این حوزه استفاده کنند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه در چهار سال آینده یک تحول بسیار جدی را در حوزه ICT در زندگی مردم خواهیم داشت، تصریح کرد: با ایجاد شهر الکترونیک و هوشمند و همچنین ورود به کسب و کارهای جدید در حوزه ICT باید به اطمینان خاطر و قلبی را از نظر امنیت اجتماعی و شغلی که لازم است تا فرد سرمایه گذاری کند را برای ورود مردم به این عرصه را بدهیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

بیشتر بخوانید: وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

لازم به ذکر است این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229422 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی ساخته شد
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت