Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی صبح امروز به همراه معاونین از دفتر خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و خبرگزاری تسنیم را رسانه‌ای پیشرو در سرعت، دقت و صحت اخبار منتشر شده دانست و گفت: خبرنگاری کاری ارزشی است و خروجی آن آگاهی و اندیشه مردم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد سنجری صبح امروز در بازدید از خبرگزاری تسنیم خراسان جنوبی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری کاری بسیار سخت و تأثیرگذاراست چون وظیفه خبرنگار فقط نگارش خبر نیست بلکه ایجاد فکر، اندیشه و تفکرات جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کار خبرنگار کار قضاوت و داوری است افزود: کار خبرنگار کار تحلیل و تفسیر اطلاعاتی است و انجام این رسالت مهم و خطیر نیازمند هنر و توانمندی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی بیان کرد: هر فردی قادر به حضور در این عرصه نیست چرا که باید هم به لحاظ فردی و شخصی بهره‌مند باشد و هم باید جسارت جدی داشته و یک فرد عادل باشد چون کار خبرنگار در کنار نگارش خبر ایجاد فکر، اندیشه و قضاوت در وقایع جامعه و عملکرد مدیران و بخش‌های مهم جامعه است.

سنجری با اشاره به اینکه کار خبرنگار از این جهت که توأم با ریسک‌های مختلف و بهره‌مندی از توانمندی‌ها است یک کار سخت و زیان‌آور است تصریح کرد: کار خبرنگار یک کار ارزشی و بسیار ارزشمند فرهنگی است و خروجی آن آگاهی و اندیشه مردم است.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که مردم امروز نیاز دارند این است که به واقعیت‌های جامعه خود و به اتفاقات پیرامون خود تسلط داشته باشند و این یکی از حقوق شهروندی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: جامعه‌ای که عاری از خبرنگار باشد و کار خبری در آن ایجاد نشود یک جامعه تهی است و نمی‌توان هویتی را برای آن جامعه تعریف کرد به همین دلیل در جامعه‌ای که خبرنگار حضور دارد اگر با نیت آگاهی و مطالبات مردم گام بردارد می‌تواند صدای زندگی را در آن جامعه احساس کرد و اگر صدای زندگی احساس شود باعث رشد است و اطلاع، آبادانی و امید به آینده را همراه دارد و از افسردگی‌ها خبری نیست.

سنجری افزود: روز خبرنگار برای ما مسئولان یک فرصت است چون خبرنگاران برای رشد و پیشرفت یک مجموعه و توسعه آن می‌توانند نقش اساسی را داشته باشند.

وی افزود: جامعه مخاطبین ما همان جامعه هدف خبرنگاران است و حق شهروندی است که بدانند مدیران اجرایی چه عملکردی داشته و دارند بنابراین کار خبرنگار ارزیابی عملکرد مدیران و انعکاس آن به مردم است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبیخبرگزاری تسنیم را خبرگزاری پیشرو در دقت، سرعت و صحت اخبار عنوان کردو از فاطمه واعظی‌نسب خبرنگار این خبرگزاری برای انتشار اخبار حوزه کار و رفاه اجتماعی تشکر کرد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال

ایسنا/مازندران معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت مردم نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

 حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی ۸ اردیبهشت در دومین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران که با حضور ملکی مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه تولید پیگیری و مشکلات تولید رفع شود.

وی با اعلام اینکه جلسات شورای هماهنگی باید خروجی داشته باشد و برای مردم ملموس باشد، تصریح کرد: زمینه‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال ویژه پیگیری شود.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در استان مازندران انجام شده و باید بیشتر تقویت شود، ادامه داد: باید به سمت تفاهم‌نامه‌های بین‌بخشی برویم.

این مسئول با تاکید بر اهداف دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: دولت، دولتِ کار و کرامت است و همه دست به دست هم داده‌اند تا امروز شاهد کاهش نرخ بیکاری باشیم.

رحمانی با اشاره به اینکه باید چرخه تولید را در استان‌ها تکمیل کنیم، افزود: سالانه هزار میلیارد تومان به خانه‌دار شدن مددجویان بهزیستی از محل شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی اختصاص می‌یابد.

وی از مشارکت ۶۰ میلیون نفر(۲۰ میلیون خانوار) در طرح کالابرگ و فجرانه خبر داد و گفت: باید شرایط را بهبود ببخشیم و کمک کنیم وضعیت مردم بهتر از این شود چراکه شایسته بهترین خدمت‌ها هستند.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه دشمن در جنگ اقتصادی بیکار ننشسته است، خاطرنشان کرد: با هدایت رهبری از گردنه‌های سخت عبور کردیم و جهاد تبیین در این بخش در اولویت قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: توجه به تعاون امری ضروری است و تلاش می‌کنیم مشارکت مردم را در تحقق شعار سال تقویت کنیم.

رحمانی با اعلام اینکه بانک‌ها تسهیلات را به سمت تولید سوق دهند تا در بخش تولید رونق ایجاد شود، گفت: برای ارتقای تولید و مشارکت نیازمند تعامل و هم‌افزایی دولت و مجلس هستیم.

لزوم انسجام و هم‌افزایی برای خدمت به مردم

مدیرکل استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش مدیران در خدمت‌رسانی به مردم، گفت: از ظرفیت بسیج در وزارت کار و خدمت به مردم استفاده شود.

ملکی تصریح کرد: کارشناسان معین مشخص شده و به صورت میدانی در استان‌ها حضور و مسائل را رصد و احصاء می‌کنند.

وی افزود: انسجام، هماهنگی و هم‌افزایی در انجام کارها به ما کمک می‌کند و در تحقق برنامه‎‌ها اثرگذار است.

توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: برنامه‌های متعددی در هفته کار و کارگر با محوریت  کارگران و توجه به تولید و اشتغال در حال برگزاری است.

علی باقری با اعلام اینکه کارگران نخبه، برتر و فرهنگ کار کردن را ترویج دهیم، تصریح کرد: توجه ویژه به تولید اولویت مهم دولت سیزدهم است و در راستای تحقق شعار سال تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و بسیج کارگری در کنار هم هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه جلسات شورای هماهنگی به صورت میدانی و شهرستانی برگزار می‌شود، افزود: در این جلسات مشکلات مردم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود.

در این جلسه مدیران عضو شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گزارشی از اقدامات ارائه و بر استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری بین‌بخشی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • بانوان نماد خودباوری و مسؤولیت پذیری در جامعه
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر