Web Analytics Made Easy - Statcounter

برداشت میوه فیسالیس نخستین بار در استان اصفهان در بیش از 3هزار متر مربع اراضی گلخانه ای شهر ستان دهاقان آغاز شده است . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،کارشناس واحد زراعت اداره کل جهاد کشاورزی شهر ستان دهاقان گفت :پیش بینی می شود از این میزان اراضی گلخانه ای زیر کشت حدود 9 میوه فانتزی فیسالیس برداشت شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کرمی زاده با بیان اینکه در این اراضی گلخانه ای حدود سه هزار و 600 بوته میوه فیسالیس گلدای کاشته شده است افزود :این میوه خوراکی از چهار طعم آناناس، موز، گیلاس و توت فرنگی ترکیب شده است .

وی با اشار به اینکه میوه فانتزی فیسالیس سه نوع گلدای (آمریکایی)،هندی و کلمبیایی دارد گفت : پیش بینی می شود این محصول پس از برداشت به تهران و سایر نقاط استان اصفهان صادر شود .

کارشناس واحد زراعت اداره کل جهاد کشاورزی شهر ستان دهاقان افزود :فیسالیس منبع غنی و طبیعی از آنتی اکسیدان‌ها بوده و ویتامینهایE ،A ،E ،f ،C را در خود دارد.

وی گفت: فیسالیس بدن انسان را در مقابل خنثی‌سازی رادیکا‌ل‌هایی که موجب بروز بیماری‌هایی مانند سکته، سرطان، پروستات، آلرژی و آسم می‌شود، محفاظت می‌کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در شهرستان سربیشه

۲۰ اردیبهشت‌ماه هر سال به عنوان "روز ملی گل‌محمدی و گلاب" در تقویم رسمی کشور نام گذاری شده است. به این مناسبت"جشن شکرگزاری برداشت گل‌محمدی"صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در دشت خاران، گلستان کاظم کلنگی‌خواه شهرستان سربیشه برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081565 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جشن شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در شهرستان سربیشه
  • برداشت بیش از ۴۶۰ تن کلزا از مزارع خرمشهر
  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • تولید ۲۴ هزار تن توت فرنگی در بابلسر
  • برداشت توت فرنگی از مزارع گلستان
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تاثیر بی‌نظیر این میوه برای کاهش وزن (اینفوگرافی)
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • ساخت ۴۰ میدان تره بار در پایتخت
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه