Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:08:42 GMT

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۳۳۴۸۴۵

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان شد

اصفهان – رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با حکم فرمانده انتظامی ناجا سردار مهدی معصوم بیگی به عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان منصوب شد.

سرهنگ جواد درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه با حکم فرمانده انتظامی ناجا سردار مهدی معصوم بیگی به عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان انتخاب شد، اظهار داشت: این حکم روز گذشته توسط سردار اشتری صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سردار معصوم بیگی تا قبل از این در سمت جانشین پیشگیری ناجا فعالیت داشته است، تصریح کرد: آئین تودیع و معارفه ناجا هفته آینده برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز حکمی برای سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اصفهان صادر نشده است، افزود: در آئین تودیع و معارفه وضعیت وی نیز مشخص خواهد شد.

گفتنی است که سردار عبدالرضا آقاخانی حدود چهار سال سکاندار فرماندهی انتظامی استان اصفهان را بر عهده داشت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، فرمانده فراجا اعلام کرد: با حمایت های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

سردار احمدرضا رادان در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که در محل ستاد کل انتظامی کشور برگزار شد، اظهارکرد: در ابتدا از همراهی مردم، دختران و بانوان عزیز ایران که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند تشکر می‌کنم. تشکر بعدی را هم از همکارانی دارم که دغدغه‌مندانه در اجرای این طرح پای کار هستند و به صورت جهادی اجرای آن را دنبال می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

 

 

به گفته رادان اجرای این طرح همراهی همگان را در پی داشت و از مجلس و خاصه کمیسون فرهنگی که جزو اولین واحد‌ها و بخش‌هایی بود که در این موضوع پای کار بود تقدیر و تشکر می‌کنم.

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از سردار قاآنی با پوشش غیرنظامی /فرمانده، میزبان شد
  • سردار فدوی: نقش شهید حجازی در توانمندسازی مقاومت موثر است
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد