Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 18 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های فرحناز منافی‌ظاهر از وضعیت بد بازیگران سینمایی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، 18 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه‌های فرحناز منافی‌ظاهر از وضعیت بد بازیگران سینمایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش خبرگزاری میزان از نمایش‌های روی صحنه تئاتر، واکنش کوروش تهامی به عدم چاپ عکسش روی جلد یک مجله و تصویر عجیب بازیگر هالیوود در "ددپول 2" از دیگر اخبار حوزه فرهنگ طی روز جاری بودند.

با من مصاحبه کردند اما تصویری زرد را روی مجله زدند/وقتی بیکار هستیم هیچ خبرنگاری یادمان نمی‌افتد

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها اکران موفق فیلم سینمایی "رگ خواب" را پشت سر می‌گذارد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان درخصوص مشکلاتی که پس از گفت‌وگو با یک مجله برای وی به وجود آمده است گفت: اتفاقات ناخوشایندی طی این مدت برای من افتاده است. مدتی پیش با یکی از مجلات نسبتاً متوسط گفت‌وگو کردم و بعد از آن متوجه شدم که در آن شماره مورد نظر که مصاحبه من قرار داشت، هیچ عکسی از من روی جلد مجله نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود چون نه تنها عکسی از من روی جلد نبود بلکه روی جلد را با عکس‌های کاملاً زرد و بی‌ربط پر کرده بودند. من هنرمند تازه‌کاری نیستم و سالها در این حرفه مشغولم. بدون شک قواعد را می‌دانم و تعجب می‌کنم که چطور با بازیگری که سالها در تلویزیون و سینما بوده و هم‌اکنون فیلمی روی پرده دارد اینگونه برخورد می‌کنند. دوست ندارم با مجله‌ای مصاحبه کنم که جلدش با عکس‌های زرد پر شده است.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

درویشعلی‌پور: فصل سوم محله گل و بلبل تغییری صد در صدی را تجربه می‌کند/ نظام‌دوست: بازتاب‌های خوبی را به خاطر نقش مامان نیاز دریافت می‌کنم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" اردیبهشت ماه به پایان رسید و بخش‌های باقی مانده این مجموعه نیز در فاصله زمانی موجود تا آغاز ماه رمضان پخش شد و به اتمام رسید.

با توجه به استقبال ویژه‌ای که از سوی مخاطبان مجموعه تلویزیونی " محله گل و بلبل" صورت گرفت، احتمال زیادی برای تولید این مجموعه ویژه کودکان در فصل سوم وجود دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

تهیه‌کننده می‌خواهد بدهی‌ام را سر قبرم تسویه کند؟/اوضاع پیشکسوتان سینما وحشتناک استفرحناز منافی‌ظاهر

بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص وضعیت انتخاب بازیگران در سینما گفت: اوضاع انتخاب نقش در سینما وضع بسیار ناراحت کننده‌ای دارد زیرا این روزها اکثر نقش‌ها فروخته می‌شوند و بازیگرانی در سینما آمده‌اند که به هیچ وجه نه بازیگرند و نه اندک استعدادی برای پیشرفت دارند.

وی با اشاره به سابقه خود در سینما افزود: اینقدر پیشنهادات سینمایی به من کم شده که همه باور دارند من بازیگر سینما نیستم در صورتی که من سابقه بازی در 27 فیلم سینمایی بلند را دارم. متاسفانه این روزها فراموش شده‌ایم و هیچ پیشنهادی به بازیگران قدیمی نمی‌شود

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

از گورخوابی اشکان خطیبی تا حضور حامد بهداد در رینگ بوکس/آخرین اخبار از تئاتر تهران+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، همزمان با نزدیک شدن به اواخر تابستان عرصه هنرهای نمایشی شاهد اجرای آثار نمایشی فراوانی در تماشاخانه‌های شرح تهران است که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به شرق دور، شرق نزدیک با بازی "حامد بهداد" اشاره کرد.

همچنین نمایش‌هایی همچون لامبورگینی، اعتراف، روز عقیم، فالومی، مفیستو و صبح یه روز لعنتی از جمله سایر آثاری هستند که در تماشاخانه‌های پایتخت روی صحنه می‌روند و هنرمندانی همچون علی نصیریان، شهاب حسینی، اشکان خطیبی، رویا افشار، سیامک صفری، الهام کردا، مارال فرجاد، رضا بهبودی و بهناز نازی از جمله بازیگران این آثار هستند.

به همین مناسبت خبرگزاری میزان، فهرست مهم‌ترین اجراهای تئاتر در مرداد ماه 96 را منتشر کرده که به شرح زیر است:

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

ظاهر عجیب بازیگر هالیوود در فیلم ددپول 2+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، تصاویر جذاب از گریم "جاش برولین" بازیگر سرشناس هالیوود در فیلم "ددپول 2" منتشر شد.

نسخه دوم فیلم سینمایی "ددپول" به کارگردانی "دیوید لیچ" یکی از خبرسازترین فیلم‌های سال 2018 به حساب می‌آید. این فیلم در ابتدا با دعوا و جنجال بین "رایان رینولدز" و کارگردان قبلی فیلم شروع شد و قدرت بازیگر هالیوودی باعث شد تا مسئولین کمپانی کارگردان اثر را عوض کنند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر

آفتاب‌‌نیوز :

فهرست فیلم‌های آخر هفته سیما که برای پخش از ۱۱ شبکه اعلام شده، شامل ۴۶ فیلم است که از جمله آثار شاخص آن می‌توان به «بادیگارد»، «ریو»، «ویل هانتینگ نابغه» و «محاکمه ۷ شیکاگویی» و از جمله فیلمسازان شاخص آن می‌توان به مسعود جعفری جوزانی، کیومرث پوراحمد، ابراهیم حاتمی‌کیا، داوود میرباقری، همایون اسعدیان و آرون سورکین اشاره کرد.

۳۲ فیلم معادل حدود ۷۰ درصد این محصولات، خارجی‌اند و حدود ۳۰ درصد فیلم‌ها نیز در سینما و تلویزیون ایران ساخته شده‌اند.

به علت نزدیکی این آخر هفته به ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم، بخش قابل توجهی از این فیلم‌ها سوژه‌ای در ارتباط با تعلیم و تربیت دارند؛ آثاری مثل «قصه‌های مجید»، «جاده‌های سرد»، «پل سفید»، «لونانا در انتظار معلم» و «شش قهرمان».

در بین آثار انتخابی، دو فیلمساز با دو فیلم در این آخر هفته حاضرند. «بادیگارد» و «هویت» از ابراهیم حاتمی‌کیا و «هدیه» و «ریکا» از مسعود فرخنده پخش خواهد شد. در اتفاقی جالب، فیلم سینمایی «۳۰ نابغه» نیز روی آنتن دو شبکه خواهد رفت: پنجشنبه از شبکه نمایش و جمعه از شبکه امید.

همانند هفته گذشته، چهار فیلم در فهرست اعلامی از سوی روابط عمومی معاونت سیما به عنوان فیلم‌های جدید معرفی شده‌اند که پیش از این در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفته اند. «رادیکال»، «مصلحت»، «زاده شده برای پرواز» و «محموله نهایی»، فهرست این چهار اثر را تشکیل می‌دهند.

ضمن اینکه در فهرست منتشرشده، فیلمی که برای پخش در باکس جمعه ساعت ۱۴ شبکه کودک برنامه‌ریزی شده، معرفی نشده است.

در میان این ۴۶ فیلم، دو فیلم «نامیرا» و «گریز از مرگ» جدید به شمار می‌روند. یکی از این دو اثر، تله‌فیلم «نامیرا» به کارگردانی محمد کرمانشاهی است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم در سال ۹۵ ساخته شده، ولی تاکنون در تلویزیون نمایش داده نشده و پس از حدود هشت سال به پخش می‌رسد. علت پخش نشدن این فیلم که سال ۹۶ حتی از جشنواره فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی مسکو نیز جایزه گرفت، روشن نیست. علاوه بر امین زندگانی، شهرزاد کمال‌زاده، رامین راستاد و آیدین ختایی، پرستو صالحی هنرپیشه سابق تلویزیون در این اثر نقش دارد.

دومین فیلم جدید این آخر هفته، «گریز از مرگ» به کارگردانی مایک برنز است که جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت. این فیلم از آن جهت اهمیت دارد که یکی از آخرین پروژه‌های سینمایی بروس ویلیس به شمار می‌آید. این هنرپیشه ۶۹ ساله هالیوود که بازیگری را به ناچار کنار گذاشته، در همان ایام که عوامل فیلم‌ها مجبور بودند دیالوگ‌ها را از طریق گوشی برایش بخوانند و توانایی حفظ کردن نداشت، به تدریج متوجه شد به بیماری زوال عقل مبتلا شده است.

جالب آن که فیلم «گریز از مرگ» به علت محدودیت‌های کرونایی، تنها در ۹ روز فیلمبرداری شده و تمام سکانس‌های این بازیگر نیز تنها در یک روز ضبط شده است! در سال ۲۰۲۱ جوایز تمشک طلایی نیز که به بدترین‌های هالیوود اهدا می‌شود، یک رشته ویژه با عنوان «بدترین بازی بروس ویلیس» اضافه کرد که ۷ فیلم این بازیگر در آن سال، ۷ نامزد آن را تشکیل می‌داد و فیلم «گریز از مرگ» هم یکی از آن آثار بود. بعد‌ها وقتی خانواده بروس ویلیس رسما خبر بیماری او را به اطلاع عموم رساندند، این جایزه لغو شد.

از میان آثار تکراری این ایام نیز فیلم «هویت» اثر جالب توجهی محسوب می‌شود. این فیلم که برای پخش در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۲۱ از شبکه نمایش برنامه‌ریزی شده است، نخستین فیلم بلند ابراهیم حاتمی‌کیا به شمار می‌آید که بسیاری مهجورترین فیلم این کارگردان می‌دانند. «هویت» در سال ۱۳۶۵ با سرمایه شبکه دو سیما و به عنوان فیلمی سینمایی ساخته شد، ولی هیچ‌گاه روی پرده سینما نمایش داده نشد و مستقیما در تلویزیون به پخش رسید.

گفته می‌شود به خلاف خاستگاه فکری ابراهیم حاتمی‌کیا که پیش از فیلمسازی، پاسدار و هنرمندی از جریان انقلاب بود، خسرو دهقان منتقد جریان عرفی نقد سینما، اولین منتقدی است که این فیلمساز را اصطلاحا کشف کرد و با نقدی که بر فیلم «هویت» نوشت، از فیلمساز خوش‌قریحه‌ای خبر داد که وارد سینما می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فیلم‌های پایان هفته تلویزیون از نگاهی دیگر
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • مهم ترین نکات برای خرید قهوه عربیکا و خرید قهوه روبوستا چیست؟
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند