Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تاکید بر توسعه زیرساخت در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: انشعابات غیرمجاز آب در شهرک‌های صنعتی مازندران قطع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنکابنوبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در دیدار با تولیدکنندگان و صنعتگران ناحیه صنعتی البرز تنکابن اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، با ارائه تسهیلات مجدد به واحدهای تولیدی، در راستای تقویت تولید و صنعت گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسترسازی لازم در جهت ثبت‌نام واحدهای تولیدی و صنعتی در سامانه بهین یاب افزود: واحدهای متقاضی دریافت تسهیلات می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه و طی مراحل قانونی، تسهیلات دریافت کنند.

موسوی بیان داشت: واحدهای تولیدی که با مشکل وثیقه بانکی روبرو باشند می‌توانند از دفترچه قرارداد، به‌عنوان وثیقه استفاده کنند و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک نیز آمادگی ضمانت را دارد.

وی تصریح کرد: کارگروه نظارت بر تسهیلات دریافتی واحدهای تولیدی، بصورت منظم در جهت جلوگیری از انحراف احتمالی تسهیلات پرداخت‌شده، از بنگاه‌های کوچک و متوسط بازرسی می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: بر اساس قانون و دستورالعمل اقتصاد مقاومتی معاون اول رئیس‌جمهور، بازرسان تأمین اجتماعی تنها موظف به رسیدگی مدارک یک سال واحدها است.

موسوی با اشاره به اینکه در برخی از شهرک‌های صنعتی، بعضاً انشعاب غیرمجاز وجود دارد افزود: انشعابات غیرمجاز در شهرک‌های صنعتی قطع خواهد شد.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی، از مزایای تبدیل دفترچه قرارداد نواحی صنعتی که از سوی دولت تا 80 درصد تخفیف را شامل شده، بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/

R41358/P1486/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم