Web Analytics Made Easy - Statcounter

دكتر عبدالرضا عزيزي نماينده مردم شيروان در مجلس شوراي اسلامي ايران: پيشنهاد مهندس آذري جهرمي به عنوان وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات از سوي دكتر روحاني نشان توجه ويژه رييس جمهور به استفاده از توانمندي هاي جوانان در رده هاي بالاي مديريتي كشور است.
رييس كميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: دكتر روحاني با معرفي مهندس جهرمي به عنوان وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات به قولي كه در فعاليت هاي تبليغاتي خود در جمع هواداران براي استفاده از توانمندي هاي جوانان در تركيب هيأت دولت داده بود عمل كرد و از اين بابت از دكتر روحاني تشكر مي كنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دكتر عزيزي رييس مجمع نمايندگان استان خراسان شمالي خاطر نشان كرد: مهندس آذري جهرمي جواني از نسل اتقلاب، با سواد، متدين و از خانواده گرانقدر شهداء است و به حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات اشراف دارد و سابقه مديريت خوبي دارد.
دكتر عزيزي با اشاره به اينكه نيمي از تركيب جمعيت كشور را بانوان تشكيل مي دهند اظهار اميدواري كرد كه دولت بتواند در تمامي وزارت خانه ها از پتانسيل اين بخش بزرگ جامعه نيز در رده هاي مديريتي تا سطح معاون وزير استفاده نمايد.
وي با اشاره به انتخاب مهندس آذري جهرمي توسط رييس جمهور محترم جهت تصدي پست وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت كه شخص رييس جمهور شناخت قبلي از فعاليت ها و عملكرد درخشان مهندس آذري جهرمي داشته و با توجه به اين شناخت ايشان را گزينه مناسبي جهت اين پست تشخيص داده اند.
وي با اشاره به جوان بودن مهندس آذري جهرمي، ايشان را پرچمدار ورود جوانان به رده هاي بالاي مديريتي كشور دانست و ابراز اميدواري كرد كه عملكرد خوب مهندس آذري جهرمي در اين پست اثبات درستي اعتماد نظام جمهوري اسلامي به جوانان باشد.
وي در ادامه با اعلام حمايت از به كارگيري جوانان در رده هاي بالاي مديريتي ، براي مهندس آذري جهرمي آرزوي موفقيت و كسب آراي حداكثري نمايندگان مجلس شوراي اسلامي را كرد.نماينده مردم شيروان در پايان صحبت هاي خود با اشاره به نقش و اهميت فناوري اطلاعات در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ، اين حوزه را پيشروان توسعه كشور دانست و خاطرنشان كرد كه تا چند سال آينده استفاده از ابزارهاي ارتباطي و اطلاعاتي رشد چشمگيري خواهد داشت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲

دریافت 20 MB کد خبر 6099058

دیگر خبرها

  • ورود رییس جمهور به مراسم تجلیل از قهرمانان سال ۱۴۰۲
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی؛ نان در «اتوبوس»!
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • کنایه معنادار آذری جهرمی به زاکانی و رئیسی: ظاهرا این روزها نان در «اتوبوس» است
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • عکس معنادار آذری جهرمی درباره دولت رئیسی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر