Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: اگر می‌خواهیم یک نظام اداری توانمند و کارآمد به وجود آوریم باید به تقویت فرهنگ کار در بین کارکنان بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جعفر بدری عصر امروز در مسابقات قرآنی قوه قضائیه در استان لرستان اظهار داشت: سوءبرداشت از قرآن یک آسیب است و امروزه در بعضی کشورهای عربی در حال افزایش است؛ اهمیت دقت به عمق معانی قرآن به گونه‌ای است که گروهک‌های داعشی و وهابی به علت توجه نکردن به عمق آن راه کج رفته و به دشمنان اسلام تبدیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به لزوم انجام فعالیت فرهنگی در سیستم اداری افزود: لازمه کار اداری، انجام کارهای فرهنگی است و اگر می‌خواهیم یک نظام اداری توانمند و کارآمد به وجود آوریم باید به تقویت فرهنگ کار در بین کارکنان بپردازیم.

بدری خاطرنشان کرد: توجه به قرآن و ارزش‌های دینی امر ضروری است که باید در فرهنگ کار به آن پرداخته شود و به این منظور چند سال است که دستگاه قصایی اقدام به برگزاری برنامه‌های مختلف در این راستا کرده که آثار خوبی بر‌جای گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه غفلت از باطن قرآن سبب می‌شود که عبادت به عادت مبدل شود، گفت: اگر در این حالت اگر به عمق عبادت توجه نشود، عبادت‌مان تاثیرگذار نیست.

شرکت 238 نفر در پنجمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه

حجت‌الاسلام علی سبزواری معاون فرهنگی دادگستری لرستان نیز اظهار داشت: 238 نفر در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت در این مسابقات شرکت کردند؛ شرکت کردن کارکنان دستگاه قضایی و خانواده‌های آن‌ها در این مسابقات نسبت به سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است.

معاون فرهنگی دادگستری لرستان با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، عنوان کرد: هدف برگزاری این مسابقات ارتقا و افزایش فرهنگ دینی و قرآنی و آموزش‌های مرتبط با آن‌ها است.

سبزواری با بیان اینکه توانمندی شرکت ‌کنندگان در این مسابقات افزایش یافته است، تصریح کرد: امیدواریم در دوره‌های بعدی این مسابقات، توانمندی این افراد بیشتر شود؛ افراد برتر این مسابقات به مرحله منطقه‌ای که به میزبانی یاسوج برگزار می‌شود، راه می‌یابند و بعد از آن نیز مسابقات کشوری را پیش رو داریم.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری

به گزارش خبرنگار مهر، حسین محمودی فر شامگاه یکشنبه در نشست با رؤسای انجمن‌های هنری که حضور مشاور برنامه ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود: بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت انجمن‌های فرهنگی و هنری از جمله اهداف و سیاست‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی افزود: بر این امر واقف هستیم که انجمن‌های فرهنگی و هنری می‌توانند در راستای ارتقا و رونق حوزه فرهنگ و هنر نقش آفرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، تاکید کرد: استان مرکزی مهد پرورش مفاخر، دانشمندان و هنرمندان بزرگی است که در طول تاریخ خدمات ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف به کشور ارائه کرده‌اند و باید اذعان داشت که انجمن‌های فرهنگی و هنری در این استان در جهت رشد و اعتلای فرهنگ و هنر جامعه به خوبی نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: امسال شاهد اتفاق خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم به طوری که از محل قرارگاه شهید آوینی، برای تقویت انجمن‌های فرهنگی و هنری به خصوص فعالیت‌های تولیدی اعتباراتی اختصاص داده شد تا انجمن‌ها در تولید آثار فاخر و همچنین آموزش و تربیت هنرمندان هزینه کنند.

محمودی فر، زبان هنر را به عنوان رساترین و مؤثرترین زبان انتقال پیام در جامعه یاد کرد و گفت: هنر بر روح و روان انسان‌ها، تأثیری عمیق و ماندگار دارد به همین منظور هزینه در بخش فرهنگ و هنر یک سرمایه محسوب می‌شود که نقش اساسی بر آینده حوزه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

کد خبر 6084873

دیگر خبرها

  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی در راه ایران
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • فرهنگ سازی و اغنای عمومی در حوزه عفاف حجاب اساسی و ضروری است
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • بده بستان رشوه در نظام اداری کشور؛ چرا ایرانی‌ها رشوه می‌دهند؟