Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر آنلاین خلیلی اظهار داشت : اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی مجموعهب متشکل از 11 اداره کل و بانک است . مانند بهزیستی ، صندوق کار آفرین امید ، بانک رفاه ، بانک توسعه و تعاون و..... از جمله ادارات متشکل این سازمان می باشد .
در استان البرز این هماهنگی میان دستگاهها به خوبی اجرا می شود . برای اولین بار شهر کرج را به 4 اداره تقسیم کردیم که این هماهنگی بین انها به خوبی اجرا میشود و هدف آن برای حل مشکلات مردم است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 93 رتبه 26 در کشور داشتیم که توانستیم ان را به رتبه 6 در سال 94 با همکاری همه بخشها برسانیم .
وی افزود : در بخش تعاون حدود 3500 تعاونی در استان داریم که از این تعداد 1200 تعاونی غیر فعال را شناسایی کردیم که با کمک دانشگاه پژوهش زمینه انحلال آن را توانستیم ارزیابی کنیم .هدف ما از این کار ساماندهی این دسته از تعاونیها بود . امسال در ستاد اقتصاد مقاومتی یکی از تکالیف ما بهره وری از تعاونیها برای ایجاد اشتغال است . در حوزه تعاون ما باید به 25 درصد از سهم اقتصاد مقاوتی دست پیدا کنیم که متاسفانه در حال حاضر کمتر 6 درصد است .
مهندس خلیلی مشکلات عدیده ای که در حوزه مسکن مهر وجود دارد را به عنوان یک معضل جدی قلم داد کرد و بیان کرد : تعاونیهای مسکن مهر ، مصرف و همین طور تولید از تکالیف ما می باشند .
در زمینه مسکن مهر مشکلات فراوانی داریم . در شهرستان هشتگرد بالغ بر 12 هزار مسکن مهر خالی است که متاسفانهبا عدم متقاضی روبه روست .
در ادامه عنوان کرد : در حوزه روابط کار میانگین رسیدگی به پرونده ها در سال حدود 10 هزار پرونده است . نمایندگان کارگر و کارفرما به ان رسیدگی میکنند و هدف ما در این زمینه سازش است .شعار ما در این حوزه دقت سرعت و انصاف که به جد به ان رسیدگی می کنیم .
در استان البرز 20 بازرس به کار برای 32 هزار کد کارگاهی بالغ بر 350 هزار کارگر بیمه شده مطابق با استانداردهای بین الملی و سازمان بین المللی کار است که برای هر 20 هزار نفر کارگر یک بازرس کار نیاز است .ما تا حدودی آن را رفع کرده ایم .در کاهش حوادث ناشی از کار استان البرز رتبه خوبی را دارا است .
در حوزه رفاه اجتماعی خلیلی بیان کرد : ما پی گیر ایجاد فرهنگ کار شایسته هستیم .کار شایسته مزد شایسته را میطلبد . در سامانه روابط کار که به تازگی افتتاح شد بحث امنیت شغلی بود . امنیت شغلی کارگر قطعا با امنیت سرمایگزاری ارتباط دارد . در جامعه ای که عرضه نیروی انسانی بیش از تقاضا است امنیت شغلی کمتر است . برای این امنیت باید ایجاد اشتغال کرد . امسال در زمینه اشتغال در استان البرز 33 هزار شغل خالص ایجاد خواهیم کرد . تا بتوانیم به 10 درصد حوزه اشتغال برسیم .
در پایان با تاکید بر این که ارتباط بین دستگاههای تعاونی بسیار سازنده و اثر گزار است افزود : تمام توان خود را برای لازمه های این تعاونیها به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم تمام اقشار به خصوص اقشار بد درامد و کارگر را با مشکلات کمتری در زمینه خطرات ناشی از کار مواجهه کنیم .

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)



منبع:ایسنا

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیاتی تازه از زندگی شخصی رهبر انقلاب از زبان سرپرست تیم پزشکی رهبر انقلاب (فیلم) توصیه اخلاقی رهبر انقلاب به فرماندهان نظامی در دیدار روز گذشته (فیلم) روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸ (فیلم)

دیگر خبرها

  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • امنیت شغلی در گرو تداوم چرخ تولید کارخانجات است
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • رهبر انقلاب: امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است (فیلم)
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است