Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دیر گفت: 19 میلیارد ریال به آسیب دیدگان از حادثه طغیان دریا در اسفند پارسال پرداخت شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، حمزه اعتماد در جمع خبرنگاران شهرستان دیر افزود: چهار میلیارد ریال از این میزان به شهرداری برای بازسازی مبلمان شهری اختصاص یافت و بقیه نیز به صاحبان 239 فروند قایق و 180 نفر که خودرو یا خانه آنها در این حادثه آسیب دیده بود، پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حادثه طغیان دریا یا سِیش 29 اسفند سال 1395 در دیر رخ داد و باعث جان باختن دو نفر و خسارات فراوان به تاسیسات شهری، خانه‌ها، قایق‌ها و خودروها شد.

خسارت‌های این حادثه 390 میلیارد ریال برآورد شده است.

دیر در 200 کیلومتری جنوب بوشهر قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان

رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان با تاکید بر لزوم حذف نقاط حادثه خیز استان گفت: با تلاش و همت راهداران و همچنین همکاری پلیس راه اصفهان ۱۸ نقطه از راه‌های استان در سال گذشته رفع و ایمن‌سازی شد.


محمدحسن محمدزمانی با بیان اینکه در طرح ملی شناسایی نقاط پر تصادف جاده‌های کشور مصوب سال ۱۴۰۱، ۲۵ نقطه در راه‌های برون شهری استان اصفهان احصا شد افزود: در برنامه ابلاغی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور در سال ۱۴۰۲، رفع ۱۰ نقطه از این تعداد در نظر گرفته شده بود.


او گفت: رفع نقاط پر تصادف مصوب سال ۹۵ هم طرح‌های ایمن‌سازی از سال‌های گذشته در جریان بود که رفع ۳۰ نقطه از این تعداد نیز در سال ۱۴۰۲ به تأیید پلیس راه استان رسید.


زمانی افزود: علاوه بر تکمیل در مجموع ۴۸ طرح رفع نقاط حادثه خیز استان مصوب سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۱ در سال گذشته، طرح‌های اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان برای رفع سایر نقاط پر تصادف در سال جاری ادامه خواهد داشت.


او  خاطر نشان کرد: سال گذشته در هشت هزار و ۴۰۰ کیلومتر عملیات خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان اصفهان، با بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه انجام شده و همچنین ۷۰ میلیارد ریال هزینه بازسازی و خرید تابلو اطلاعاتی به میزان ۲ هزار مترمربع شد.


زمانی با اشاره استفاده از تابلو‌های اخطاری و انتظامی از جنس کامپوزیتی به جهت جلوگیری از سرقت در راه‌های استان، عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار عدد از این تابلو‌ها با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال تهیه و نصب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام