Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛۴ روحانی بحرینی که سال گذشته در پی مشارکت در تحصن در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم بازداشت شده بودند، امروز از زندان‌های آل خلیفه آزاد شدند.

شیخ منیر معتوق٬ سید یاسین الموسوی، شیخ عماد الشعلة و شیخ عزیز الخضران از روحانیون سر‌شناس بحرین که سال گذشته در پی مشارکت در تحصن در اطراف منزل آیت الله عیسی قاسم به تحمل یک سال حبس محکوم شده بودند صبح امروز پس از اتمام دوران محکومیتشان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، در پی اقدام نظام آل خلیفه در سلب تابعیت از آیت الله عیسی قاسم و محاکمه ایشان مردم بحرین سال گذشته به رهبری علمای بحرین در اطراف منزل ایشان در منطقه الدراز دست به تحصن زدند.

این تحصن مسالمت آمیز که حدود یکسال به طول انجامید خرداد امسال مورد هجوم نیروهای امنیتی آل‌خلیفه قرار گرفت و تمامی تحصن کنندگان و مدافعین آیت الله عیسی قاسم که بیش از ۳۰۰ نفر بودند بازداشت شده و پنج نفر نیز به شهادت رسیدند.

در اولین ماه‌های این تحصن بسیاری از علمای بحرین به مراکز پلیس احضار شده و در دادگاه‌هایی فرمایشی به تحمل حبس‌های بلند مدت محکوم شدند.

منبع:ابنا

انتهای پیام/

چهار روحانی بحرینی پس از پایان محکومیت آزاد شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی راه‌اندازی شد.

سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند، این اقدام را بر اساس نیازسنجی انجام شده و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار عنوان کرد و گفت: مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • شیخ نعیم قاسم: پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • قسم به وعده‌ی صادق که قدس آزاد است
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)