Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، علی تیموری با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه جامع شکار و صید در راستای ضرورت توسعه دولت الکترونیک در دستور کار قرار گرفت، گفت: این سامانه با همکاری اداره کل حفاظت و مدیریت شکار و صید، دفتر پشتیبانی، فنی مهندسی و فناوری اطلاعات و دفاتر پیشخوان دولت راه‌اندازی شد. تیموری هدف از راه‌اندازی این سامانه را ایجاد سیستم یکپارچه کشوری برای ثبت الکترونیک درخواست صدور پروانه شکار و صید به منظور کاهش مراجعات، کاهش ضریب خطا در اعمال محرومیت‌ها، دسترسی به بانک اطلاعات متخلفان شکار و صید در تمام کشور، ثبت پروانه‌های صادره، ثبت دفاتر شناسایی شکارچیان و روند تمدید آن‌ها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست اشاره‌ای هم به اطلاعات لازم جهت بارگذاری در بانک‌های اطلاعاتی سراسری کرد و گفت: این اطلاعات شامل بانک‌های اطلاعاتی متخلفان حوزه شکار و صید، دفترچه‌های شناسایی شکارچیان و پروانه‌های شکار و صید صادر شده توسط ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها است که اکنون آماده بارگذاری است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها از دسترسی لازم به سامانه مذکور جهت بارگذاری اطلاعات برخوردار هستند.

تیموری ضمن تاکید بر این موضوع که این بانک‌های اطلاعاتی پس از تکمیل اطلاعات، مبنای سایر اقدامات مربوط به حوزه شکار و صید از جمله صدور پروانه، اعمال محرومیت و پیگیری تخلفات قرار می‌گیرند، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه جامع شکار و صید امکان صدور پروانه‌های شکار و صید از طریق این بستر فراهم خواهد شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته صدور پروانه شکار پرندگان در سال جاری از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست (پام) تیموری در پایان گفت: اطلاعات لازم در خصوص نحوه دسترسی به سامانه جهت اخذ پروانه در زمان مقرر در اختیار کاربران و متقاضیان قرار خواهد گرفت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۷۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد

روزنامه آمریکایی امروز پنجشنبه به نقل از مقام‌های امنیتی غربی فاش کرد آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا همه داده‌هایشان درباره تهدید اجرای حمله تروریستی در روسیه را به مقام‌های مسکو ندادند.

به گزارش ایسنا، مقام‌های امنیتی اروپایی و آمریکایی می‌گویند آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا همه اطلاعاتی را که درباره تهدید مربوط به حمله تروریستی رخ داده در سالن کنسرت «کروکوس» در مسکو داشتند در اختیار طرف روس قرار ندادند.

در این گزارش نیویورک‌تایمز آمده که دشمنی میان آمریکا و روسیه به واشنگتن اجازه نداده اطلاعاتی بیشتر درباره برنامه حمله تروریست‌ها در روسیه را «فراتر از آن چه که لازم بود» به اشتراک بگذارد چون آن‌ها نگران بودند که مقام‌های روس احتمالا منابع اطلاعاتی یا شیوه‌های کار آن‌ها را متوجه شوند.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین روز پنجشنبه اظهار کرد مسکو خبر از اطلاعات ارائه شده از سوی نیویورک‌تایمز درباره اینکه واشنگتن از به اشتراک گذاشتن تمامی اطلاعات مربوط به تهدید حمله تروریستی در ساکن کنسرت کروکوس با طرف روسی امتناع کرده، ندارد.

سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: «خیر ما هیچ چیز را نمی‌دانیم. اما اطلاعاتی که نیویورک تایمز به نقل از منابع خبری داده است اطلاعاتی هستند که باید در زمان ما با احتیاط فراوان با آن‌ها برخورد کرد.»

حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار روز جمعه در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • برلین: درباره حمله تروریستی به مسکو هیچ اطلاعاتی نداشتیم
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در منطقه شکارممنوع ریوند سبزوار
  • کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک تشکیل می‌شود
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل شکار دستگیر شد
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم