Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

اولین گروه از زائران گیلانی حج تمتع سال 96در قالب دو کاروان از امروز به مدت دو روز با یک فروند هواپیمای ایرباس A300از فرودگاه رشت به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مهندس غلامرضا کریم آقایی مدیر کل فرودگاه گیلان با اشاره به عملیات پروازهای حج تمتع از این فرودگاه گفت: اولین گروه از زائران گیلانی حج تمتع امسال، روز چهارشنبه 18 مرداد ماه سال جاری از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به مقصد جده اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران گیلانی که امسال به حج تمتع اعزام خواهند شد در قالب سه سورتی پرواز به جده اعزام خواهند شد و قرار است 794 زائر به همراه 30 نفر از عوامل اعزام شوند.

مدیر کل فرودگاه گیلان خاطرنشان کرد: کمیته تسهیلات حج استان که متشکل از کلیه ارگانهای ذیمدخل فرودگاهی است قبل از شروع عملیات پرواز حج تمتع در فرودگاه رشت تشکیل جلسه داد و آخرین تصمیم گیری ها را برای تسهیل در اعزام زائران گیلانی از فرودگاه رشت اتخاذ کرد.

وی اضافه کرد: اولین گروه زائران گیلانی به سرزمین وحی به تعداد 275 نفر، ساعت 19 و 40 دقیقه چهارشنبه 18 مرداد ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و گروه دوم ساعت هشت و 20 دقیقه صبح نوزدهم مردادماه جاری و گروه سوم ساعت یک بامداد بیستم مردادماه، از فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت به مقصد جده اعزام خواهند شد و امسال 794 زائر به همراه 30 نفر از عوامل در قالب شش کاروان و سه پرواز از گیلان راهی سرزمین وحی می شوند.

گفتنی است: زائران گیلانی برای انجام مناسک حج یک ماه در سرزمین وحی اقامت خواهند داشت، به این صورت که حدود 25 روز برای مناسک حج در مکه مکرمه و پنج روز پایانی را در مدینه منوره اقامت خواهند داشت.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع

سید حمید مصطفایی اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • حج عظمت و ابهت امت اسلام است
  • زائران حج، دفاع از ملت مظلوم فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران