Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ممکن بود ايسکو، ستاره خلاق و تکنيکي رئال مادريد در حال حاضر بازيکن منچستريونايتد باشد.



به گزارش "ورزش سه"، ايسکو ديشب موفق شد با به ثمر رساندن گل دوم رئال مادريد مقابل يونايتد، بالاخره بعد از حضور در 9 فينال براي کهکشاني ها گلزني کرده تا درخشش خود را تکميل کند و در نهايت عنوان بهترين بازيکن زمين را نيز از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!







اما ESPN فاش کرد که هنگاميکه ايسکو 21 ساله بود و در مالاگا عضويت داشت، شياطين سرخ براي جذب او دست به کار شده بودند اما فرگوسن در نهايت از اين انتقال منصرف شد.

در آن مقطع کادر فني يونايتد معتقد بود که سر ايسکو نسبت به بدنش بزرگ تر است و عليرغم کيفيت بالاي فني، ايسکو به اندازه کافي سريع نيست و به درد بازي در يونايتد نمي خورد.

به هر حال ايسکو مدتي بعد راهي رئال مادريد شد و اگرچه در سالهاي اخير در بسياري از مواقع نيمکت نشيني را تجربه کده و حتي شايعات جدايي او نيز مطرح شد، اما حالا به بخش تفکيک ناپذيري از تاکتيک هاي زيزو تبديل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۳۳۸۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم

شکست بارسلونا مقابل ژیرونا به معنی قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا بود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها